خبرهای داغ:
به همت بسیج ادارات و اصناف شهرستان گرگان برگزارشد:

مراسم عطر افشانی یادمان شهدای 5 آذر گرگان

مراسم عطر افشانی یادمان شهدای 5 آذر با حضور استاندار گلستان و فرمانده سپاه نینوا این شهرستان در بیمارستان 5 آذر این شهرستان گرگان برگزارشد.
کد خبر: ۹۱۹۴۲۸۱
|
۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان؛ در این مراسم که در سالن همایشات بیمارستان ۵ آذر گرگان برگزارشد سرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه شهدا مظهر اقتدار ملت ایران هستند و این تعارف نیست، گفت: ما آشوب را نمی‎پذیریم چراکه آشوب، شرارت و ناامن کردن کشور اعتراض نیست.
وی ادامه داد: ملت ایران برای امنیت پایدار بیش از ۲۵۰ هزار شهید تقدیم کرده است و امروز بزرگ و سربلند شدیم.
فرمانده سپاه نینوا استان گلستان تصریح کرد: داعش در عراق و سوریه دست به جنایت‎های بی‎شماری زدند و مردم بی‎گناه را مظلومانه به شهادت رساندند و تاریخ صدر اسلام را بار دیگر تکرار کردند، اما افتخار ملت بزرگ ایران آن است که ما در انقلاب اسلامی قطعه قطعه شدن و جان دادن جوانانمان را مشاهده کردیم و در این آزمون قبولی گرفتیم که امروز عزت، امنیت و اقتدار پایدار داریم.
معروفی با بیان اینکه شهدا مظهر اقتدار ملت ایران هستند و این تعارف نیست، بیان کرد: ما آشوب را نمی‎پذیریم چراکه آشوب و شرارت و ناامن کردن کشور اعتراض نیست.
وی تاکید کرد: قدر امنیت را کسانی می‌دانند که ناامنی را احساس می‌کنند لذا باید قدردان امنیت باشیم.
فرمانده سپاه نینوا استان گلستان یادآور شد: همه ما مدیون شهدا هستیم و آحاد ملت ایران به ویژه مسوولان در قبال شهدا مسوول هستند.
معروفی با تأکید بر اینکه کلید انسجام و برون‎رفت از بحران‎ها، وحدت، توسعه و پیشرفت ملت ایران در یک خانواده ایرانی و تحت فرماندهی ولایت تعریف می‎شود، گفت: نعمت ولایت به برکت خون شهدا حاصل شده است و باید قدردان آن باشیم.
وی انقلاب اسلامی را زینت حقیقی اسلام خواند و افزود: انقلاب اسلامی دُر گرانب‌هایی است و این در گرانب‌ها را باید در جای امن نگه داشت.
فرمانده سپاه نینوا استان گلستان متذکر شد: پس از ایجاد ناامنی در پی اصلاح سوخت همه مسؤولان صداقت را در امام امت خود دیدند که چگونه برای حفظ امنیت فداکاری و ایثار می‎کند.
معروفی ابراز امیدواری کرد؛ سالروز «روز ملی گرگان» به منزلگاه خود برسد و افزود: امید است هر ساله برنامه‎ای در شأن این روز برگزار شود و اجتماعی از مردم گلستان به دیدار مقام معظم رهبری مشرف شوند.
وی متذکر شد: عقبه انقلابی گرگان را با حماسه پنج آذر می‎شناسیم و نمی‎توانیم این واقعه مهم را رها کنیم و اجازه دهیم به فراموشی سپرده شود.

منبع:فارس
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار