خبرهای داغ:
جانشین قرارگاه ثامن الائمه نیروی زمینی سپاه گفت:استکبار جهانی به دنبال این است که بین نظام ومردم شکاف ایجاد کند و این وحدت و انسجام را به هم بزند.
کد خبر: ۹۱۹۴۲۹۶
|
۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی،سردار مجید رضا حسن زاده جانشین قرارگاه ثامن الائمه نیروی زمینی سپاه در گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین ودر جمع مردم قاینات اظهارکرد:هفته بسیج ،هفته عزت هفته حماسه ها و هفته خدمت و جهاد وشهادت استو

وی ادامه داد:بسیج نهال و شجره طیبه ای است که امام امت این شجره طیبه را غرس کردند و

ایران وجهان اسلام  از برکاتش  بهره مند هستند.

جانشین قرار گاه ثامن الائمه با بیان این که در روزهای اخیر دشمنان نظام اسلامی که سالها تلاش کرده بودند حرکتهای گسترده ای در کشور داشته و آشوب و اغتشاش  به راه بیاندازند گفت:بازهم  شما مردم وبسیجیان با حضور ارزشمند خود و با بصیرت و بینش الهی و با تبعیت از ولایت فقیه  بار دیگر توطئه های دشمن و نقشه هایشان را نقش بر آب کردید واجازه ندادید کوچکترین حرکتی برعلیه این نظام وانقلاب رخ دهد و بر آرمانها و ارزشهای شما رسوخ کند

سردار حسن زاده کارکرد شجره طیبه بسیج را حضور یکپارچه مردم در همه عرصه ها دانست و گفت: این حضور یکپارچه می تواند خنثی کننده توطئه ها و دشمنی های این نظام وانقلاب باشد.

وی ادامه داد: شکل گیری انقلاب اسلامی وشروع این نهضت ایمانی و اعتقادی و برپایه حضور مردمی بوده است وتا لحظه ای که مردم در صحنه باشند خودشان هم از این نظام محافظت خواهند کرد.

سردار حسن زاده اظهارکرد: نباید اجازه دهیم که استکبار جهانی و اسرائیل غاصب که دشمنی با نظام و انقلاب دارند روزنه امیدی رادرخود ببینند و به پایه های نظام ضربه بزنند.

وی از حضور منسجم نیروهای انتظامی ونظامی و بسیجیان در حرکت های برنامه ریزی دشمن در این چند روز اخیر درجهت برقراری نظم و امنیت تقدیر و تشکر کرد و گفت:دشمنان این نظام و انقلاب سالها تلاش کرده اند که چنین قضایایی به وجود بیاید اما شما توطئه هایشان را نقش بر آب کردید واین را باید به مسئولین نظام  وآنهایی که دست اندر کار هستند متذکر شویم که مردم را فراموش نکنند.

حسن زاده ادامه داد:اتکای نظام و انقلاب  به مردم و بسیج است و هرجا مردم را در صحنه داشتیم ودر کنار نظام مردم بودند آنجا افتخار آفرین شد و هرجا غفلتی شد و مردم نادیده گرفته شدند محل نفوذی برای آنهایی شد که منتظر این وضعیت بودند.

 

وی افزود:استکبار جهانی به دنبال این است که بین نظام ومردم شکاف ایجاد کند و این وحدت و انسجام را به هم بزند.

حسن زاده بیان داشت:بهترین راه مبارزه با استکبار و آمریکای جنایتکار خدمت به این مردم است

 جانشین قرار گاه ثامن الائمه در بخش پایانی سخنان خود خطاب به بسیجیان گفت: افتخار بسیجی بودن را با هیچ چیز عوض نکنید چرا که حماسه ها و عزت هایی که بسیج آفریده است برای جهانیان خالی از باور است و شبیه افسانه می دانند ویقین بدانید بسیج حقیقت و واقعیتی است که به اثبات رسیده است و در همه صحنه های انقلاب بوده وقداست و جایگاه بسیج آنقدر بزرگ است که باورش برای جهانیان سخت و دشوار است.

وی ادامه داد: اکنون که گام اول انقلاب را با پیروزی به پایان رسانیده ایم ودر گام دوم انقلاب قرار داریم امید مقام معظم رهبری به شما جوانان است و قدم های بلندی بردارید چراکه  هرجا روی پای خودمان ایستادیم در اوج عزت قرار گرفتیم از این ظرفیت مردمی استفاده کنید و حماسه های دیگر در چله دوم انقلاب بیافرینید و بار دیگر جهان را مبهوت موفقیت های خود کنید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها