فرمانده سپاه کربلا مازندران با اشاره به اینکه ملت همیشه حامی و دلسوز نظام و رهبری هستند گفت:‌ وظیفه ما حمایت از سه قوه بوده و هست لذا دولت باید در مدت این زمان کوتاهی که مانده، نهایت تلاش و جدیت را برای خدمت خالصانه به مردم بکار گیرد.
کد خبر: ۹۱۹۴۳۳۷
|
۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، به نقل از روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج سپاه قائم شهر سردار بابایی فرمانده سپاه کربلا در اجتماع بسیجیان شهرستان ضمن تبریک این روز به همه بسیجیان گفت:با فرمان امام (ه) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین که در حقیقت سرنوشت انقلاب اسلامی با این پیام رقم خورد این حضور همه جانبه نه تنهاپای علم اسلام و ولایت بلکه پای علم اولیای الهی در طول تاریخ نوشته شده است و حضرت امام هم در این راستا فرمود؛ بسیج لشکر مخلص خداست.

فرمانده سپاه کربلا در ادامه افزود: امروز هر کارت بسیج که در جیب بسیجیان هست همانند شمشیری است که باید در هنگام ظهور آماده داشته باشد.

سردار محمد حسین بابایی در ادامه بسیجیان را مسلح به سلاح ایمان، سلاح علم و آموزش دیده و آماده برای جان نثاری برای اسلام و انقلاب معرفی کرد و افزود: شک نکنید که شما بخشی از سربازان ارتش ده‌ها هزار نفری حضرت حجت (عج) هستید وباید همیشه مراقب باشیم که نکند در این راه کوتاهی از ما سر بزند.

فرمانده سپاه کربلا مازندران با اشاره به حوادث اخیر در کشور گفت:: فتنه و آشوب اخیر با درایت و صداقت نیرو‌های امنیتی ظرف ۴ روز از کل کشور جمع شد و هنوز ابعاد این فتنه و آشوب بیان نشده است.

سردار بابایی با قدردانی از همه بسیجیانی که در دفع فتنه اخیر حضور داشتند تصریح کرد: امروز تمامی علما و روحانیون، نیرو‌های انتظامی و مسئولان نهاد‌های اجرایی رنگ و صفت بسیج به خود گرفتند.

فرمانده سپاه کربلا مازندران در اجتماع پرشور بسیجیان قائم شهر در بخش دیگری از  با اشاره به اینکه از صفات بارز سرباز امام زمان، تقوا است گفت: هرکس چنین صفتی داشته باشد مقابل ملحد، منافق ومشرک می‌ایستد و قدرت چنین آدمی هرنفر برابر ۱۰ نفر است، این وعده خداوند است.

سردار بابایی با بیا اینکه  جنگ ما تمام شدنی نیست و این جنگ را هیچ وقت ما شروع نکرده ایم و نخواهیم کرد ادامه داد:جنگ امروز جنگ قمه به دستان و چاقو به دستان اغتشاشگر و جنگ با اشرار اسلحه به دست نیست بلکه در عرصه دینداری، فرهنگ و اقتصاد است.

فرمانده سپاه کربلا  با اشاره به سخن امام (ره) در سال ۶۷ مبنی بر تشکیل هسته‌های مقاومت در سراسر جهان افزود: تشکیل حکومت جهانی اسلام باید به دست بسیجیان شکل گیرد، هسته‌های مقاومت درنیجریه، لبنان، عراق، پاکستان، یمن، افغانستان در راستای تشکیل حکومت جهانی اسلام پدید آمد، به فضل الهی چهل سال پیروز شدیم از این به بعد هم پیروز خواهیم بود، چون این وعده خداوندی است که حکومت زمین به بندگان صالح خدا می‌رسد.

سردار بابایی در پایان ضمن تاکیدو توصیه به همه بسیجیان به صبر و پایداری خطاب به مسولان متذکر شد: ملت همیشه حامی ودلسوز نظام و رهبری هستند و وظیفه ما حمایت از سه قوه بوده و هست لذا دولت باید در مدت این زمان کوتاهی که مانده، نهایت تلاش و جدیت را برای خدمت خالصانه به مردم بکار گیرد و این حضور شما مردم علاوه بر آن همه فشارو تهاجم فرهنگی لرزه بر اندام دشمنان می‌اندازد وبه فضل الهی آنان هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها