خبرهای داغ:
در هفته بسیج با حضور جمعی از بسیجیان طلبه حوزه علمیه امام صادق(ع) بجنورد نشست بصیرتی سیاسی برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۹۴۳۴۶
|
۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، در این نشست سرهنگ ابوالقاسم چمن در ابتدا ضمن تبریک هفته بسیج، گفت: بسیج این درخت تنومند انقلاب اسلامی در چهل سالگی خود قرار دارد و در این مدت به عنوان خدمتگزار مردم و جبهه مقاومت اسلامی فعالیت کرده و با قدرت در این مسیر حرکت می کند.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی افزود: همانطور که مقام معظم رهبری  فرمودند: "بسیج  کلید حل مشکلات نظام است"، بنابراین شما جوانان باید به این جملات بیاندیشید، چون این شجره طیبه در حال پیشرفت است، و همه ماموظف هستیم از آن پاسداری کنیم .

وی با بیان اینکه بسیجی های ما با سلاح ایمان و تقوا در مقابل هر دشمنی ایستاده و با قدرت خود حتی اجازه فکر کردن به دشمنان را ندادند، اظهارداشت: این مهم را مردم جامعه ما به خوبی درک می کنند و درعمل نیز دیده اند که بسیج خادم مردم است.

سرهنگ چمن بیان داشت: شما جوانان طلبه بایستی در آینده کاری کنید تا زاویه دید مردم و انقلاب همچون گذ شته یکی باشد و هیچ تبعیضی در آن نباشد چرا که ولایت را باید مد نظر قرار دهید.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی خاطرنشان کرد: شما بسیجیان خود سازی، جامعه سازی و تمدن نوین اسلامی را طبق گفته مقام معظم رهبری باید مد نظر خود قرار دهید، چرا که  اجرایی و عملی کردن منویات رهبری خود پایه و اساس موفقیت ها را فراهم می آورد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها