سردار بلالی در همایش بسیجیان شاغل در ادارات استان البرز؛

اینترنت ملی حق مسلم کشورمان است/ قدرت موشکی ما از تفکر بسیجی سرچشمه می گیرد

به مناسبت هفته بسیج و به همت حوزه 2291 ادارات ناحیه امام سجاد(ع) کرج، همایش اقتدار موشکی با حضور بسیجیان شاغل در ادارات استان البرز برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۹۴۳۹۵
|
۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸

به گزارش سرویس بسیج کارمندان خبرگزاری بسیج از کرج، سردار بلالی مشاور عالی فرماندهی نیروی هوافضای سپاه ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته بسیج گفت:  انقلاب ما وقتی پیروز شد از گوشه گوشه های این مملکت توطئه های مختلفی مثل همین آشوب اخیر در ابعاد وسیع در کشور شکل گرفت از کردستان، خلق عرب و گنبد و تا همه مناطق توطئه برای نابودی نظام شکل گرفت و الحمدلله هیچ کدامش به نتیجه نرسید و این شجره طیبه این حوادث را پشت سر گذاشت.

اینترنت ملی حق مسلم کشورمان است/ قدرت موشکی ما از تفکر بسیجی سرچشمه می گیرد

بلالی توطئه های امریکارا اینگونه تشریح کرد: امریکایی ها وقتی دیدند با این توطئه ها نتوانستند کار را به جایی برسانند به فکر کودتا افتادند و کودتای نوژه هم با اطلاع رسانی به موقع به مقام معظم رهبری خنثی شد .

وی گفت: زمانی که جوانان و دانشجویان پیرو خط امام سفارت و لانه جاسوسی امریکا را تسخیر کردند و تعداد زیادی از جاسوسان دستگیر شدند، امریکایی ها برای نجات جان اتباع خو به کشورمان تجاوز کردند ولی خدای متعال همیشه با نیروهای حزب الله بود و بالگرد امریکایی ها وقتی خواست در ایران عملیات انجام دهند و دهن کجی کنند در طبس گرفتار طوفان شن شده و نابود شدند  و این در حالی بود که ما هیچ امکاناتی نداشتیم و سطح هوشیاریمان مثل الان نبود.

اینترنت ملی حق مسلم کشورمان است/ قدرت موشکی ما از تفکر بسیجی سرچشمه می گیرد

مشاور عالی فرمانده نیروی هوافضای سپاه با اشاره به سخن امام(ره) که فرموده بود به امدادهای غیبی ایمان بیاورید گفت: این یعنی ما تا جایی که توان داریم در راه اعتلای اسلام حرکت کنیم و انجایی که توان نداشتیم خدا خودش کمک می کند.

بلالی اقتدار امروز ما را اینگونه تشریح کرد: ما الان به لطف خدا به قدرتی رسیدیم که پهباد جاسوسی فوق پیشرفته رادار گریز امریکا را اجازه نمدهیم حتی به یک وجب از خاک ما را وارد شود و  رزمندگان ما لاشه آن را از ته دریا بیرون آوردند و این عنایات از افرادی است که از بسیج سرچشمه گرفتند.

 

سرتیپ بلالی اقتدار و صلابت الان ما را اینگونه عنوان کرد: اقتدار الان ما مدیون خون شهدایی هست که  بسیجی بودند و خون دادند و قدرت موشکی ما الان به حمدلله در حدی است که ابرقدرت های جهان سعی دارند آن را به زیر سلطه خود بکشانند و با برجام دیگر آن را از بین ببرد ولی کور خوانده اند.

سردار بلالی در مورد امکانات ابتدای جنگ ایران گفت: در ابتدای جنگ سپاه هیچ امکاناتی نداشت و از ارتش تجهیزات را می گرفت و کم کم با غنیمت هایی که در عملیات های مختلف از ارتش عراق میگرفت خود را تجهیز کرد و توپ های ما برد بسیار کمی داشت و ما نمیتوانستیم شهر های مهم عراق را بزنیم اما عراق حتی شهر های دور ما مثل ساری و نیروگاه نکا را مورد اصابت بمب قرار میدادند و ما به کمک سوریه و لیبی توانستیم موشک پرتاب کنیم و ما از آنجا شروع کردیم و با دید باز شهید تهرانی مقدم روی پای خود ایستادیم و الان قدرت موشکی جزء اولین قدرت های دنیاست و ما تمام صنعت موشکی خود را با مهندسی معکوس خودمان ساختیم و این باید در تمامی زمینه ها برای مسئولین الگو باشد.

این فرمانده هشت سال دفاع مقدس در مورد خودکفایی در تمامی زمینه ها ادامه داد: ما خودمان باید اینترنت ملی داشته باشیم ولی متاسفانه ان را در دست غریبه ها دادیم و به این فکر نیستیم که باید خودمان داشته باشیم و این اقتداری که الان ما داریم حاصل تلاش ها و کوشش های تمام جوانان و بسیجیان و خون پاک شهدا است که نباید آن را هدر بدهیم و ما باید خودمان در تمامی زمینه ها خود کفا باشیم؛ ما میتوانیم فقط باید خودمان را باور کنیم.

اینترنت ملی حق مسلم کشورمان است/ قدرت موشکی ما از تفکر بسیجی سرچشمه می گیرد

در این همایش از بسیجیان نمونه تقدیر به عمل آمد.

 

خبرنگار بسیجی: فرهادی

ارسال نظرات
پر بیننده ها