به مناسبت هفته بسیج:

یاد واره شهدا درحاجی آباد برگزارشد

همزمان با پنجمین روز از هفته بسیج یادواره شهدای والامقام شهرستان حاجی آباد با حضور گسترده و باشکوه مسئولان، جانشین فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان ، رزمندگان و اقشار مختلف مردم برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۹۴۴۴۷
|
۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان؛سرهنگ هدایت اله امیری جانشین فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دوران دفاع مقدس اظهار کرد: زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای والامقام کشورمان به عنوان یک رسالت خطیر و حساس بر گردن ماست و در این زمینه تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا نقشه‌های شوم دشمنان را به یاس و ناامیدی تبدیل کنیم.

وی با اشاره به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان جوانان و نوجوانان افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مهم‌ترین هدف برگزاری یادواره‌های شهدای والامقام است که به همین دلیل نیاز است که برگزاری یادواره‌های شهدا را در جامعه نهادینه کنیم و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام عزت و سربلندی کشورمان را تثبیت کنیم.

جانشین فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان بیان کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری شهدا همیشه زنده‌اند و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا کم‌تر از شهادت نیست که باید در این زمینه با زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای والامقام و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از دستاوردهای مقدس انقلاب اسلامی حفظ و صیانت کنیم.

امیری تصریح کرد: شهدای والامقام جان خود را در راه اسلام و قرآن فدا کرده‌اند و هرکس که محبت شهدا را در قلب خود جای دهد عاقبت به خیری در انتظار اوست که در این زمینه در تلاش هستیم برگزاری یادواره‌های شهدا را فقط به روز بزرگداشت شهدا بسنده کنیم.

امام جمعه حاجی آباد افزود: برگزاری یادواره‌های شهدا فرصت بسیار مناسبی برای تبیین ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی است که درصدد هستیم با تداوم این یادواره‌ها به رسالت و وظیفه خود که کم‌ترین کار در قبال شهدا است عمل کنیم و به وظایف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.

شریفی افزود: هر چه داریم از شهدا است بنابراین یاد و نام شهدا در همه‌جا از الزامات معنوی، روحی و جز لاینفک هستی ما است.

وی عنوان کرد: ثبات نظام، امنیت و آرامش کشور مدیون شهدا و ایثارگران است، کسانی که با بهره‌گیری از فرهنگ غنی ایثار و شهادت در راه مکتب و میهن خود جان‌فشانی کردند.

وی بیان کرد: شهدا حماسه‌سازانی هستند که با از خود گذشتگی و رشادت ضامن بقا، حفظ استقلال و آزادی نظام هستند.

شریفی تصریح کرد: شهدا هدایت‌کننده ما در مسیر روشن حق و حقیقت خواهند بود بنابراین زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهدا نه‌تنها یک وظیفه دینی بلکه بااقتدار، شکوه و امنیت کشور گره‌خورده است.

گفتنی است یادواره شهدای شهرستان توسط بسیج هنرمندان و همکاری اداره ارشاد حاجی آباد برگزار شد.

ارسال نظرات