فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهرداری منطقه۲۲ با تشریح بر نامه های هفته بسیج گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی همیشه در فرمایشات خود گفته اند که آینده ی روشن برای این انقلاب و نظام می بینند و ماهم به این آینده روشن ایمان و اعتقاد داریم.
کد خبر: ۹۱۹۴۴۷۳
|
۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی منطقه۲۲، ناظرپناهی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهرداری منطقه۲۲ با بیان اینکه بسیج ثمره حرکت امام راحل بوده و برکات فراوانی برای نظام داشته است، گفت: مقام معظم رهبری راه امام را ادامه داد و بسیج را در راه درست و صحیح هدایت کرده است.

آینده بسیج امید وار کننده است

ناظرپناهی با بیان اینکه بسیجیان منطقه۲۲ همواره پشتیبان رهبر و ولایت فقیه هستند، افزود: حوادث و اتفاقات اخیر به صورت سازماندهی شده بوده و با هدایت دشمنان نظام انجام شد.
وی با بیان اینکه مردم انقلابی با حضور در تجمع روز گذشته در میدان انقلاب راه خود را از اغتشاشگران جدا کردند، ادامه داد: مردم به اوضاع اقتصادی معترض هستند و ماهم قبول داریم ولی همواره پای نظام و انقلاب هستیم و می دانیم که آرامش و آسایش این کشور در گروی پایداری نظام است.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهرداری منطقه۲۲ با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب همیشه در فرمایشات خود گفته اند که آینده ی روشن برای این انقلاب و نظام می بینند، گفت: ماهم به این آینده روشن ایمان و اعتقاد داریم.
ناظرپناهي با اشاره به برنامه هاي انجام شده در هفته بسيج ، اضافه كرد: فضاسازي محيطي، اهدا گل و توزيع شيريني و شربت در بين كاركنان شهرداري منطقه، برگزاري جلسات گراميداشت هفته بسيج، حضور در اجتماع عظيم بسيجيان شهرداري تهران، برگزاري مسابقات ورزشي، تقدير از بسيجيان نمونه منطقه، برگزاري همايش هاي پياده روي و برگزاري سخنراني هاي فرهنگي و مذهبي و عطرافشاني گلزار متبرك شهدا از جمله برنامه هاي انجام شده در منطقه ۲۲ بود است

ارسال نظرات