به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج نشست بصیرتی در پایگاه مقاومت بسیج فدائیان رهبر با حضور مادران بسیجی این پایگاه برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۹۴۵۱۰
|
۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۳

 

 

 

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج  هرمزگان ،حجت الاسلام برزگر مسئول بسیج طلاب سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان ضمن گرامی داشت هفته بسیج گفت: بسیج همیشه در خط ولایت بوده و تبعیت از کلام رهبری در اولویت کار اوست.

وی گفت: همیشه فتنه در کمین این انفلاب ما بوده و هست ولی با وجود تدابیر پیامبرگونه مقام معظم رهبری و و اقتدار و تبعیت بسیج از ایشان همیشه فتنه های دشمن نقش بر آب شده است و انشاالله به خواست خداوند متعال هیچ وقت به اهداف شوم خود نخواهند رسید.

حجت الاسلام برزگر خطاب به مادران بسیجی گفت: الگوی شما قطعا حضرت زینب بوده که هم خود شما وهم فرزندان بسیجیتان در میدان و آماده جانفشانی برای اسلام هستند.

مسئول بسیج طلاب سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان اظهار داشت: هر راهی انسان را به خداوند متعال نمی رساند و فقط راه متقیان است که سرانجامش عاقبت به خیری است و امروز بسیجیان ما در این راه نورانی قرار دارند و هر جا که نیاز بوده وارد میدان شدند و حتی در این راه جان خود را از دست داده اند.

این مسئول گفت: دشمن که از جنگ سخت و جنگ نظامی با ما هراس دارد وارد جنگ نرم و جنگ فرهنگی شده است و می خواهد باورهای جوانان و نوجوانان ما را با خودشان همسو کنند و امروز لازم است که فرزندان ما در راه کونو مع الصادقین تربیت شوند و در خط ولایت و ائمه معصوم ما باشند.

حجت الاسلام برزگرگفت: زنان بسیجی ما شجاع، مومن و با شهامت هستند و این خصلت را از حضرت زینب (س) یاد گرفته اند و مسیر شناسی آنان مانند آسیه زن فرعون می باشد که در دامان کفر بهترین راه را انتخاب کرد و به سعادت واقعی دست پیدا کرد.

وی گفت: استقامت و شجاعت شهیدان و رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس باعث شد که بشر به این باور برسد که تنها راه نجات بخش انسان اسلام است که انسان را به کمال واقعی می رساند.

حجت الاسلام برزگر ولایت پذیری، تسلیم و رضا در برابر خداوند و استقامت را از ویژگی های انسان با بصیرت دانست و گفت: این ویژگی ها در ملت ما به خوبی آشکار شده و ملت ما در فتنه های مختلف امتحان خود را پس داده اند و انشاالله این انقلاب به حکومت جهانی حضرت ولی عصر(عج) متصل خواهد شد و جهان پر از عدل و داد می شود.

در پایان مراسم از مادران بسیجی نمونه تجلیل شد.

 

 

ارسال نظرات