خبرهای داغ:
آیین نام گذاری کلاسهای دبیرستان تیزهوشان گرگان به نام شهدای علمی با حضور جمعی از مسئولین سپاه برگزارشد.
کد خبر: ۹۱۹۴۵۲۵
|
۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان؛ در مراسم آیین نام گذاری کلاس‌های تیزهوشان گرگان به نام شهدای علمی که به همت بسیج دانش آموزی و بسیجیان این دبیرستان برگزارشد سرهنگ پاسدار وحید فخرالدین اظهار داشت:چهل سال از تولد بسیج گذشت و ما چهلمین سالروز تشکیل این نهاد مقدس را جشن گرفتیم، اما نکته‌ای که حائز اهمیت است که چرا بسیج در طول این چهل سال خوش درخشیده است.
وی درادامه افزود: ویژگی بارز و منحصر به فرد بسیج که همان مردمی بودن این نهاد مقدس است توانسته آن را در صحنه‌های مختلف انقلاب از نقش آفرینی در پیروزی و نبرد با منافقین تا دفاع مقدس و همچنین برخورد با فتنه‌های مختلف در طول سالیان متمادی انقلاب اسلامی موفق و پیروز قرار بدهد.
وی با بیان اینکه در حوادث گوناگون که برای مردم کشور ما رخ داده بسیج همیشه همراه مردم بوده است گفت: در زلزله کرمانشاه و سیل آق قلا این بسیجیان بودند که با حضور حداکثری خود توانستند بر این مهم فائق بیایند.
فرمانده سپاه گرگان اضافه کرد: اگر بسیج نبود قطعا مدیران هیچ دولتی نمی‌توانستند در امورات مختلف کشور مشکلات را حل کنند.
فخرالدین در پایان با اشاره به علت دشمنی‌های امریکا ورژیم صهیونیستی با بسیج مستضعفین گفت: دشمن بدعهد هر کاری برای ضربه زدن به این انقلاب کرده است، اما هر بار با سد محکمی مانند بسیج روبرو شده است و علت اصلی دشمنی آن‌ها هم همین تفکر بسیجی و حضور در صحنه است.
 در پایان این مراسم به صورت نمادین عکس شهید چمران بر سردرب یکی از کلاس‌های این دبیرستان نصب گردید.
گفتنی است جای خالی مسئولین آموزش و پرورش شهرستان گرگان در این مراسم مشهود بود و این در حالی بود که فرمانده سپاه گرگان ،مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان ، مسئول سازمان بسیج فرهنگیان ،مسئول سازمان بسیج مداحان و همچنین کانون بسیج فرهنگیان و همچنین بسیج دانش آموزی شهرستان گرگان در این مراسم حضوری پر رنگ داشتند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها