با افتتاح توسعه و بازسازی آب شرب روستای حاج عوض قشلاقی بخش مغانسر شهرستان پارس آباد، ۲۶۵ خانوار این روستا از آب شرب بهداشتی و سالم بهره‌مند شدند.
کد خبر: ۹۱۹۴۵۸۵
|
۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۱

مشکل آب آشامیدنی روستای حاج عوض قشلاقی در شهرستان پارس آباد برطرف شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، در آخرین روز از هفته بسیج که به نام «بسیج، اقتصاد مقاومتی و جهاد خدمت رسانی بسیج» نامگذاری شده است، با حضور فرماندار، فرمانده سپاه ناحیه پارس آباد، بخشدار بخش مغانسر، رئیس آبفا روستایی پارس آباد و جمعی از اهالی روستای حاج عوض قشلاقی، طرح توسعه و بازسازی آب شرب روستای حاج عوض قشلاقی به طول یک هزار و ۶۰۰ متر افتتاح شد.

در این مراسم فرمانده سپاه ناحیه پارس آباد با اشاره به این که بسیج با ورود به بخش محرومیت زدایی خدمات بسیار ارزشمند و مهمی به روستا‌ها و مناطق محروم ارائه کرده است، افزود: امروز به برکت بسیج سازندگی و مشارکت آبفا روستایی پارس آباد و ریش سفیدان روستای حاج عوض قشلاقی شاهد رفع مشکل آب شرب این روستا هستیم.

سرهنگ پاسدار حسن نوری با اعلام اینکه خدمت رسانی بسیج هر چقدر برای مردم انجام شود در مقابل تلاشهای آنها کم است، افزود: مردم ولی نعمت ما هستند و لذا امروز دغدغه سپاه نیز تلاش درزمینهٔ رفع محرومیت از اقشار محروم و مستضعف جامعه است تا باری از دوش این قشر برداشته شود.

وی تصریح کرد: برای توسعه و بازسازی آب شرب روستای حاج عوض قشلاقی که به طول یک هزار و ۶۰۰ متر انجام شد بالغ بر 60 میلیون تومان اعتبار هرینه شده است.

فرماندار شهرستان پارس آباد مغان در این مراسم گفت: ما همیشه بدهکار مردم هستیم و این مردمی که در همه شرایط و سخت‌ترین مراحل پای انقلاب و نظام ایستاده‌اند، لیاقت خدمت بهتر و بیشتری دارند.

علی علایی در این مراسم نیز با اشاره به تلاش‌های خالصانه سپاه ناحیه شهرستان پارس آباد اظهار داشت: امروز به برکت خدمات بسیج سازندگی شهرستان پارس آباد مردم روستای حاج عوض قشلاقی از آب آشامیدنی سالم برخوردار شدند و این در سایه همت جهادی است که این عزیزان توانسته موجبات رضایت اهالی این روستا را فراهم نماید.

وی با بیان اینکه سپاه شهرستان پارس آباد بانی این کار خیر هستند، از مشارکت بخشداری مغانسر، اداره آب و فاضلاب روستایی، دهیاری و اهالی روستای حاج عوض قشلاقی قدردانی کرد و افزود: با افتتاح توسعه و بازسازی پروژه آبرسانی روستای حاج عوض قشلاقی، ۲۶۵ خانوار با جمعیت ۹۴۷ نفر از آب شرب بهداشتی و سالم بهره مند شدند.

گفتنی است، طرح پروژه آبرسانی به روستای حاج عوض قشلاقی بخش مغانسر از تیرماه ۹۸ امسال شروع و به همت بسیج سازندگی و آبفا روستایی پارس آباد و اهالی روستای حاج عوض قشلاقی مشکل آب شرب این روستا کمتر از 6 ماه حل شد.

ارسال نظرات