نشست صمیمی فرمانده سپاه ناحیه کوثر با یادگاران ۸ سال دفاع مقدس به مناسبت هفته بسیج برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۹۴۵۸۸
|
۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۷
نشست صمیمی فرمانده سپاه ناحیه کوثر با یادگاران ۸ سال دفاع مقدس
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ پاسدار محرم پور رحمان فرمانده سپاه ناحیه کوثر در این دیدار صمیمی گفت: شما یادگاران ۸ سال دفاع مقدس دینتان را به این نظام وانقلاب ادا کرده وهمیشه در خط مقدم هستید زمانی که دشمن با همه امکانات وبا همه تجهیزات ایران را نشانه رفته بود شما بودید که داوطلبانه وبدون هیچ چشم داشتی به هیچ چیزی به دل آتش زدید واز این کشور دفاع کردید.

پور رحمان عنوان کرد: شهیدان با سه انگیزه در جبهه‌ها حضور می‌یافتند یکی انگیزه دینی بود یعنی شهدا در وصیتنامه هایشان بدون استثناء به کلمه‌هایی مانند عاشورا، اهل بیت وآخرت و.. اشاره کرده اند یعنی اینان با اعتقاد وایمان که به خداوند داشتند حضور پیدا می‌کردند در جبهه ها، دیگری انگیزه انقلابی بود که مسائلی مانند بحث ولایت فقیه ورهبری، ظلم ستیزی، استقلال و... را در خود جای می‌دهد ویکی هم انگیزه ملی است که شهداء به خاطر کشور ایران، مرز و.. به جبهه‌ها اعزام می‌شدند.

فرمانده سپاه ناحیه کوثر گفت: همانطور که شما عزیزان در دوران هشت سال نقش مهمی داشتید الان هم این نظام انقلاب به شما عزیزان نیاز مبرم دارد شما‌ها هستید که با انتقال تجربیات خویش به نسل جوان باید این کشور را به سوی اهداف والایش برسانید
ارسال نظرات