سید ساجد یعقوبی
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اردبیل:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اردبیل گفت: بسیجی عنصری است که با خدا معامله کرده است بسیج صبغه الله است، بسیج توانست کارکرد اجتماعی دین را نشان دهد و ثابت کرد که دین چطور می تواند کارکرد اجتماعی داشته باشد.
کد خبر: ۹۱۹۴۵۹۵
|
۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۲

حجت الاسلام حسین نوری در تجمع بزرگ نمایش شکوه اقتدار بسیجیان شهرستان مرزی و ولایت مدار شهرستان بیله سوار برگزار شد ضمن تبریک هفته بسیج بر بسیجیان و تکریم خانواده معظم شهداء اظهار داشت: انقلاب اسلامی و حضور بسیجیان در اجتماع شاخص بارزی دارد که آن با هر نهاد و ارگان و سازمانی متفاوت می کند.

وی افزود: در خصوص اینکه چطور می توان مردم را به صحنه آورد نظریات مختلفی توسط نظریه پردازان مطرح شده است عده ای معتقد به تحریک احساسات ناسیونالیستی هستند، عده ای معتقد به تربیت و تعلیم اخلاق می توان به حضور مردم در صحنه اجتماعی شاهد بود اما امام خمینی رضوان الله علیه شاهکاری که انجام داد این بود که با انگیزه دینی توانست مردم را در صحنه حاضر کند.

نوری بیان داشت: بسیجی عنصری است که با خدا معامله کرده است بسیج صبغه الله است، بسیج توانست کارکرد اجتماعی دین را نشان دهد و ثابت کرد که دین چطور می تواند کارکرد اجتماعی داشته باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اردبیل در ادامه به شاخصه های بسیج اشاره کردند وگفتنداولین ویژگی بسیج اخلاص است همانطوری که امام خمینی رحمت الله علیه فرمودند بسیج لشگر مخلص خداست بسیج موظفی نیست بسیج اخلاص دارد طوری که دشمنان هم به این روحیه حضرت امام خمینی( ره ) و بسیج اعتراف می کردند.

وی ادامه داد: دومین ویژگی بسیج تلاش در همه عرصه هاست و بدور از روز مره گی می باشد همانطوری که مقام معظم رهبری مد ظله العالی معتقدند بسیج عنصر کارآمد کشور در همه عرصه هاست؛سومین ویژگی بسیج بصیرت و تشخیص حق از باطل و به موقع و به هنگام اقدام کردن است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اردبیل تصریح کرد: چهارمین ویژگی بسیج ولایت مداری از شاخصه های بسیج است که از مکتب عاشورا حسینی الهام گرفته است.پنجمین ویژگی بسیج دین مداری است بسیج بدون دین مداری معنا ندارد. ششمین ویژگی بسیج استکبار ستیزی ایست، بسیج تربیت یافته مکتب امام حسین علیه السلام و نبی مکرم اسلام است و هفتمین ویژگی بسیج این است که بسیج تکیه به نصرت الهی دارد و این دست و ید الهی است که در جنگ هشت ساله دفاع مقدس به یاری ملت ایران آمد و فتنه های سالهای ۱۳۸۸،۹۶ و سال ۱۳۹۸ خاموش کرد.وی در ادامه افزود بایستی به اراده الهی تکیه کنیم برجام وامثال برجام فرجامی ندارد.

ارسال نظرات