خبرهای داغ:
استاد دانشگاه در حوزه مسائل سیاسی:

افزایش قیمت بنزین زمینه را برای ورق خوردن پرده خصومت دشمنان آماده کرد

استاد دانشگاه در حوزه مسائل سیاسی گفت: افزایش قیمت بنزین زمینه را برای ورق خوردن پرده خصومت دشمنان آماده کرد.
کد خبر: ۹۱۹۴۸۰۴
|
۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۶

افزایش قیمت بنزین زمینه را برای ورق خوردن پرده خصومت دشمنان آماده کردبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حسن رحیمی‌روشن در جمع اساتید بسیجی اظهار داشت: ارتباط ساختاری میان حوادث عراق، لبنان و ایران وجود دارد.

وی با بیان اینکه علت این خصومت‌ها و حوادث هم زمینه داخلی و هم زمینه خارجی دارد، گفت: تفاوت حرکت انقلاب اسلامی در قرون ۲۰ و ۲۱ با نظام سلطه جهانی به طور طبیعی دو موضوع متفاوت را در جهان دارد.

این استاد دانشگاه در حوزه مسائل سیاسی عنوان کرد: سه انقلاب در چند سال گذشته اتفاق افتاده است که انقلاب کبیر فرانسه، انقلاب سوسیالیستی روسیه و انقلاب اسلامی ایران است.             

وی افزود: این سه انقلاب در اینکه همه چیز را دگرگون کردند بهم شبیه هستند اما به هم شبیه نیستند، دو انقلابی که در ظاهر متضاد هستند ولی ریشه در انسان‌گرایی و عقیده انسان منهای خدا را دارند، بنابراین با غرب فلسفی مشکل داریم.

رحیمی‌روشن ابراز داشت: ما با دستاوردهای عقل بشری مشکل نداریم، این حرکت از زمان سیدجمال الدین اسدآبادی شروع و امروز به رهبر معظم انقلاب و روحانیت می‌رسد.

وی عنوان کرد: دین و دنیا، عقل و علم، معاد و معاش، دنیا و آخرت؛ اینها دوگانه‌هایی هستند که با هم در ارتباط بوده و این دوگانه‌ها قادر به جدایی از یکدیگر نیستند.

این استاد دانشگاه افزود: جهان همانطور که برای انقلاب کبیر فرانسه و انقلاب سوسیالیستی روسیه فرش قرمز پهن نکرد و آنها را به رسمیت نشناخت ولی آنها توانستند خود را به جهان تحمیل کنند، انقلاب اسلامی ایران نیز یک چهره جدیدی است و با توجه به تلاش‌های کشورهای غربی و شرقی برای نابودی انقلاب، گواهی دادند که در این ۴۰ سال جایگاهی که امروز ایران دارد با گذشته قابل قیاس نیست.

وی در ادامه در خصوص افزایش قیمت بنزین، تصریح کرد: افزایش قیمت بنزین زمینه را برای ورق خوردن پرده خصومت دشمنان آماده کرد.

رحیمی‌روشن در خصوص جنگ نرم، گفت: آنجا که مقاومت باشد عقیده دشمنان این است که از هر راهی ایران را باید محدود کرد، با جنگ سخت، جنگ نیمه سخت(تحریم‌های اقتصادی) و در آخر جنگ نرم که سرانجام میوه جنگ نرم را باید در کف خیابان‌ها چید.

وی در ادامه در خصوص تحریم توان نظامی ایران، افزود: دشمنان بر این عقیده هستند که باید توان نظامی ایران را مانند لیبی و عراق محدود کرد.

این استاد دانشگاه در خصوص برجام عنوان کرد: ایران نباید موشک‌هایی با برد بالاتر از ۳۰۰ کیلومتر داشته باشد، هدف آنها محدودسازی قدرت نظامی ایران هستند.

وی در ادامه در خصوص تاکتیک‌های آشوب‌های اخیر در کشور، افزود: در آشوب‌های اخیر تاکتیک‌های ویژه‌ای بکار برده شد که نشان دهنده توطئه عمیق آنها بود، اگر معترضان واقعی هم بودند صدای آنها در فتنه آشوبگران گم شد.

رحیمی‌روشن خاطرنشان کرد: ایران از نظر جامعه‌شناسی دارای طبقه متوسط نسبتاً بزرگی است، در کل جهان طبقه متوسط تحولات سیاسی، اجتماعی را رقم می‌زنند.

وی با بیان اینکه تخریب و تحریک حداکثری، از ویژگی‌های آشوب‌های چند روز گذشته بود، ابراز داشت: قبل از افزایش قیمت بنزین مسئولین و دست اندرکاران دولتی باید افکار عمومی را اقناع می‌کردند تا زمینه برای جولان دشمنان کشور چون سلطنت طلبان و جریان نفاق فراهم نمی‌شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار