مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه:

بیداری مردم توطئه دشمنان را در جریانات اخیر خنثی کرد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه گفت: جریانات اخیر در پی افزایش قیمت بنزین دامنه گسترده ای داشت که حمایت به موقع و عالمانه رهبر فرزانه انقلاب و بیداری مردم این فتنه و آشوب بزرگ را خنثی کرد.
کد خبر: ۹۱۹۴۸۱۷
|
۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام رحیم علی طالعی در جمع اساتید و طلاب حوزه های علمیه مراغه با تبریک هفته بسیج به حوادث چند روز اخیر اشاره و بیان کرد: جریانات اخیر شهر های مختلف کشورمان توطئه بزرگی بود که استکبار جهانی به وسیله عوامل خودشان در داخل برای کشور طراحی کرده بودند.

وی حمایت رهبر معظم انقلاب را اعتبار بخشی به ساختار کشور توصیف کرد و گفت: مهمترین فایده حمایت از ساختار کشور و نظام تقویت قانون و جلوگیری از بی قانونی و هرج و مرج در کشور بود.

حجت الاسلام طالعی ادامه داد: مقام معظم رهبری برای جلوگیری از ایجاد اختلاف در بین مسئولان و شکل گیری از حاکمیت دوگانه که فتنه بسیار خطرناک است از این طرح حمایت کرد که با این کار مسئولیت را متوجه سران قوا کردند و از آن ها خواستند تا برای حل مشکلات تلاش کنند.

وی افزود: مقام معظم رهبری با طرح این بحث که در این مورد سررشته ای ندارم به همه خواص و مراجع معظم تقلید گفتند که اگر کارشناس این بحث نیستند از اظهار نظر در این مورد دوری کنند.

حجت الاسلام طالعی ادامه داد: عقل و شرع حکم می کند که دولت مستقر نباید تضعیف شود چراکه تضعیف دولت بهترین فرصت برای آشوبگران و دشمنان خارجی است که دولت را بی پشتوانه جلوه دهند.

وی در پایان سخنان خود از علما و خواص خواست که در تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری و بصیرت دهی برای مردم در جامعه کوشا بوده و مردم را آگاهکنند تا در انتخابات افرادی را به مجلس انتخاب کنند که همطراز انقلاب و مجلس انقلابی را تشکیل دهند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار