باسابقه ترین امام جمعه کشور خطاب به مسئولان:

مبادا نحوه عملکرد ما مردم را نسبت به نظام و انقلاب اسلامی بدبین کند

باسابقه ترین امام جمعه کشور خطاب به مسئولان هشدار داد: مبادا نحوه عملکرد ما عده ای را نسبت به نظام و انقلاب اسلامی بدبین کند.
کد خبر: ۹۱۹۴۸۲۶
|
۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به نقل از خبرنگار خبر گزاری بسیج استان تهران؛ روابط عمومی سپاه ورامین

خطاب باسابقه ترین امام جمعه کشور به مسئولان:

مبادا نحوه عملکرد ما عده ای را نسبت به نظام و انقلاب اسلامی بدبین کند

باسابقه ترین امام جمعه کشور گفت: همه ما باید به وظایف خود عمل کنیم، مبادا نحوه عملکرد ما عده ای را نسبت به نظام و انقلاب اسلامی بدبین کند.

آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی پیش از ظهر چهارشنبه در دیدار با فرمانده بسیج عشایری کشور و جمعی از پاسداران شهرستان ورامین ، طی سخنانی اظهار کرد: مردم ایران، مردمی خوب، متدین و وظیفه شناس هستند، آن ها در کلیه صحنه های انقلاب اسلامی نقش اصلی را ایفا می کنند.

وی سپس خدمت به مردم را بهترین راه برای قدردانی از نعمت انقلاب اسلامی دانست و افزود: این انقلاب، با خواست خدا و اتحاد مردم و حرکت واحد آن ها پشت سر امام(ره) به پیروزی رسید و لذا این مردم صاحبان اصلی انقلاب اسلامی هستند و باید هرچه در توان داریم برای رضایت مردم، که سبب رضایت الهی نیز می شود، گام برداریم.

امام جمعه شهرستان ورامین در بخش دیگری به فعالیت سپاه و بسیج در کشور اشاره کرد و گفت: بسیج و سپاه باید در کارهای فرهنگی دوشادوش مساجد حرکت کرده و فعالیت های مسجد و اقدامات فرهنگ مسجد باید با یکدیگر گره بخورد، چرا که هدف اصلی خدمت رسانی به خلق خدا و جامعه و جمهوری اسلامی است.

باسابقه ترین امام جمعه کشور، دوران قبل از انقلاب اسلامی را تاریک خواند و گفت: امروز خداوند نعمت را بر ما تمام کرده است و حالا همه ما باید خود را در محضر خداوند، پیامبر(ص) و ائمه بدانیم و آگاه باشیم که به وظایف خود عمل کنیم، مبادا نحوه عملکرد ما عده ای را نسبت به نظام و انقلاب اسلامی بدبین کند.

براساس این گزارش ، سرگرد تاجیک فرمانده سپاه پاسداران شهرستان ورامین در این دیدار گزارشی از عملکرد سپاه و مجموعه بسیج شهرستان ارائه کرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات