خبرهای داغ:
معاونت فرهنگی هنری سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی:

شهدا در رسیدن به اهداف خود ثابت قدم بودند

معاونت فرهنگی هنری سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه کسانی که با خدا معامله می‌کنند و از جان و مال خود می‌گذرند وعده خدا درباره آن‌ها حق است، گفت: این افراد در جبهه‌های جنگ سرافرازانه در مقابل دشمنان ایستاده و ثبات داشتند.
کد خبر: ۹۱۹۴۸۷۱
|
۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹


"سرگرد فرخنده" معاونت فرهنگی هنری سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی در مراسم یادواره شهدا شهید علی ابادی وریاحی روستای دهشک بخش نیم بلوک گفت: شهدا در رسیدن به اهداف خود ثابت قدم بودند.


وی با اشاره به اینکه هر فردی از دیدگاه مختلفی می‌تواند به مردم دنیا خدمت کرده و گام‌های مختلفی بردارد، خاطرنشان کرد: اما کسانی که مجاهدان راه خدا هستند از همه هستی خود برای رسیدن به این هدف مهم می‌گذرند.


فرخنده با بیان اینکه شهدا با همه وجود خود در صحنه جنگ حاضر شده و خون خود را تقدیم دین اسلام کرده‌اند، تصریح کرد: خداوند در مقابل این خدمت و ایثار، بهشت را تقدیم آنها می‌کند.


معاونت فرهنگی هنری سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه کسانی که با خدا معامله می‌کنند و از جان و مال خود می‌گذرند وعده خدا درباره آن‌ها حق است، ادامه داد: این افراد در جبهه‌های جنگ سرافرازانه در مقابل دشمنان ایستاده و ثبات داشتند.


وی اظهار داشت: خداوند به کسانی که در راه دین فرزندان خود را تقدیم کرده و از اموال خود گذشتند، پاداش و جزای بزرگی عطا می‌کند وامروزه باید درمقابل فتنه های دشمن ایستادگی کنیم همانطور که شهدا این کار را انجام دادند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار