خبرهای داغ:
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص):

آباد کردن ایران اسلامی همت جهادی می طلبد

فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا(ص) گفت: آباد کردن ایران اسلامی همت جهادی و روحیه بسیجی می‌طلبد.
کد خبر: ۹۱۹۴۹۷۶
|
۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، سعید محمد عصر امروز در آئین افتتاح پروژه های عمرانی و خدماتی شهرداری ارومیه که به مناسبت هفته بسیج صورت گرفت، اظهار داشت: دشمن با تمام توان در صدد نابودی ایران اسلامی برآمده و معیشت مردم را مورد هدف قرار داده و تحریم های سختی را علیه ما وضع کرده است.

وی افزود: امروز هیچ گونه بن بستی در تحریم ها برای ما وجود ندارد و هر آن چه که کشور نیاز دارد به دست جوانان این مرز و بوم گره گشایی می کنیم نمونه بارز آن طراحی و اجرای پروژه بزرگترین پالایشگاه های میعانات گازی جهان در ستاره خلیج فارس و همچنین احداث ۶ فاز پارس جنوبی به دست متخصصین ایرانی است.

فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا(ص) گفت: امروز با ۵ هزار شرکت خصوصی همکار هستیم و با هم مشغول ساختن ایران اسلامی هستیم، ۲۰۰ هزار نفر نیروی انسانی در مجموعه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) فعالیت می کنند و این در حالی است که وضعیت بودجه های عمومی دولت هم مساعد نیست.

محمد ابراز کرد: ما بیش از ۴۰ هزار میلیارد تومان طلب داریم و بودجه عمرانی کشور هم ۴۳ هزار میلیارد تومان است یعنی تقریبا معادل بودجه عمرانی کشور قرارگاه طلب دارد اما علی رغم همه معضلات و مشکلات تلاش داریم تا همه پروژه ها فعال نگه داشته شود تا ایجاد انگیزه و امید در مردم کشور کند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار