فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: بسیجیان در تاریخ انقلاب کارنامه درخشانی از خود به جا گذاشته‌اند.
کد خبر: ۹۱۹۵۰۱۴
|
۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، سردار سرتیپ دوم حبیب شهسواری پیش از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت و تکریم پیشکسوتان و الگوهای برتر بسیج استان ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد تاسیس بسیج مستضعفین، اظهار کرد: یقینا یکی از الطاف خداوند متعال به جامعه اسلامی تشکیل بسیج مستضعفین است.

وی تاریچه تشکیل بسیج را از زمان پیامبر اسلام(ص) عنوان کرد و افزود: امام (ره) نیز که بعد از ۱۴۰۰ سال بار دیگر بسیج را احیا کردند، هیچ کس تا به این حد به عمق و اثربخشی بسیج اعتقاد و ایمان نداشت.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی اظهار داشت: تفکر بسیجی راه گشای مشکلات جهان اسلام و کشورهای مسلمان شد.

وی با تقدیر از مجاهدت‌ها و از خود‌گذشتگی‌ پیشکسوتان در برهه‌های زمانی مختلف، گفت: تلفیقی از تجربیات نسل گذشته و پیشکسوت با حضور نیروی جوان معجزه‌ای ایجاد می‌کند که هیچ کس نمی تواند آن را انکار کند.

شهسواری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بروز اغتشاشات در کشور پس از گران شدن بنزین، گفت: آگاهسازی، فرهنگ‌سازی، اطلاع‌رسانی و میدان‌داری از مباحث مهمی بود، که قوه مجریه باید در این خصوص انجام می داد که نداد و این موضوع منجر شد کشور صدمات بسیار جبران ناپذیری متحمل شود.

وی اظهار داشت: اما عاملی که توانست این فتنه بزرگ را کنترل کند فداکاری مقام معظم رهبری و جدا کردن صف مردم از ضد انقلاب و حضور مقتدرانه بسیج در صحنه‌های مختلف بود.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: اما از عوامل مهمی که باعث شد این اغتشاشات در استان ما کمرنگ باشد نجابت، اعتماد و اعتقاد مردم به نظام و ولایت، پایبندی به اصول بود.

انتهای پیام

ارسال نظرات