همزمان با هفته بسج از خانواده ۳ شهید فرهنگی کهگیلویه وبویراحمد تقدیر شد.
کد خبر: ۹۱۹۵۰۱۷
|
۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۲
در آئینی با حضور مسئولان آموزش وپرورش استان وبسیج فرهنگیان سپاه فتح با خانواده‌های معظم شهدای فرهنگی دیدار و از آنان تقدیر شد.
در این برنامه از خانواده‌های شهیدان قاسم مهریان که با ۱۳ سال سابقه معلمی درسال ۶۶ به درجه رفیع شهادت نائل آمد قدردانی شد.
از خانواده شهید جمشید فرخیانی دانشجوی مرکز تربیت معلم شهید ایزدپناه یاسوج و شهید برزو فروتنی دانشجوی تربیت معلم شهید پاک نژاد یزد نیز تجلیل شد.
هادی زارع پور مدیر کل آموزش وپرورش استان در این آیین گفت: شهدای فرهنگی با حضور در دفاع مقدس زیباترین درس‌ها را به دانش آموختگان خود که آحاد جامعه است آموختند.
سرهنگ جاماسب بهمنیار رئیس سازمان بسیج فرهنگیان سپاه فتح استان هم گفت: برنامه‌های دیدار با خانواده شهدا فرصتی برای الگوگیری از سیره و راه کسانی است که عاشقانه از خاک به افلاک سفر کردند.
سیدحمدالله خواهش نیک جانشین کانون بسیج اداره کل آموزش وپرورش استان و معاون سوادآموزی هم گفت: حوزه سوادآموزی استان ۱۱ شهید به اسلام وانقلاب تقدیم کرد.
لطف الله فروزان رئیس اداره شاهد وایثارگران آموزش وپرورش استان نیز گفت: برنامه‌های دیدار وتقدیر از خانواده‌های شهدا در طول سال تحصیلی اجرا می‌شود.
ارسال نظرات