از خادمان موکب باب الحوائج شهرستان لنده تجلیل شد.
کد خبر: ۹۱۹۵۰۲۴
|
۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۹
مسئول ستاد عتبات عالیات شهرستان لنده در آئین تجلیل از خادمین و مسئولان موکب باب الحوائج این شهرستان از ارائه بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار زائر از کشور‌های مختلف در این موکب خبرداد.
محمد طلا میری افزود: در راستای ترویج فرهنگ حسینی و بزرگداشت بزرگترین حماسه جهان اسلام یعنی اربعین حسینی امسال بیش از ۳۱ موکب در نقاط مختلف کشور و داخل خاک عراق از سوی مردم نجیب کهگیلویه وبویراحمد موکب برپا شد که در مجموع به بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر خدمات رسانی شده است.
مسئول ستاد عتبات عالیات شهرستان لنده اضافه کرد: بسیج خالصانه‌ترین و پاکترین مجموعه‌ای است که در راه اعتلای ایران اسلامی و جهان اسلام در حال خدمات رسانی به محرومان و مستضعفان عالم است.
حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل نیز با اشاره به حماسه بزرگ اربعین حسینی گفت: آنچه دشمن به عینه در پیاده روی اربعین حسینی مشاهده کرد حماسه ماندگار بیست میلیونی زائران اباعبدالله الحسین (ع) و تعالی فرهنگ حسینی است.
وی گفت: حضور زائران حسینی از کشور‌های مختلف جهان به خصوص انگلیس و فرانسه در این راهپیمایی عظیم نشان از تسخیر دل‌های جهانیان در قالب شعار حب الحسین یجمعنا است .
ارسال نظرات