خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

با وحدت مشکلات را حل می‌کنیم/ لزوم حرکت بسیج برای پیشرفت و تحقق بیانیه گام دوم انقلاب

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه از اقتصاد مقاومتی که نماد خوداتکایی است فاصله گرفته‌ایم، گفت: اگر ما در کنار هم قرار گیریم و جبهه تشکیل دهیم می‌توانیم مشکلات را حل کنیم و موفق شویم.
کد خبر: ۹۱۹۵۰۲۹
|
۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۶

اگر در کنار هم قرار گیریم مشکلات را حل می‌کنیم/ بسیج باید برای پیشرفت و تحقق بیانیه گام دوم انقلاب وارد میدان شودبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار غلامرضا سلیمانی در مرکز بازپروری و صیانت معتادین اظهار داشت: با این محیط آشنا شویم و مقداری ما را به اندیشه وا دارد چرا ما با وجود اینکه ۷ برابر سرانه میانگین بالقوه در دنیا امکانات طبیعی و خدادادی داریم، در کشورمان فقر و بیکاری و حاشیه نشینی وجود دارد، این مساله‌ای نیست که ما نتوانیم حل کنیم، افتخار ما این است که در خدمت مردم، شهرستان‌ها و حاشیه شهرها باشیم چراکه مردم ولی نعمتان ما هستند.

وی گفت: مسائل اقتصادی الگوی بومی انقلاب اسلامی نبوده و برگرفته از توسعه غرب یا مدل‌های توسعه بانک جهانی است، با وجود اینکه نظام اسلامی فهرست طویل و بلندبالایی از زیرساخت‌ها در موضوعات مختلف ارائه داده بنابراین معضلات مختلفی هم به وجود آمده که آمارهای تامل برانگیزی است و راه حل آن این است که الگو داشته باشیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ابراز داشت: ما می‌توانیم بر این مشکلات فائق آییم و روش‌ها را بازآفرینی کنیم و یکی از آن راه‌ها مبارزه با اعتیاد است.

وی با بیان اینکه از اقتصاد مقاومتی که نماد خوداتکایی است فاصله گرفته‌ایم، ادامه داد: اگر ما در کنار هم قرار گیریم و جبهه تشکیل دهیم می‌توانیم مشکلات را حل کنیم و موفق شویم.

سردار سلیمانی ابراز داشت: بسیج همانطور که اعلام شده با محوریت جهادی جوانان و با پیشرفت و امید به موفقیت، باید به میدان آمده و برای پیشرفت و تحقق بیانیه گام دوم انقلاب وارد شود.

وی ابراز داشت: بسیج یک شبکه مردمی است، هم خدمتگزاران مردم و هم نخبگان همه در بسیج هستند آنهایی که دل در گرو انقلاب دارند در بسیج هستند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: ما وقتی وارد این جبهه شدیم باید بر مشکلات یورش ببریم، ما باید جوانان را وارد کنیم و با نسخه‌های بومی مشکلات را حل کنیم.

وی تصریح کرد: سپاه و بسیج هر دو در این میدان هستند؛ بسیج بخش مردمی و بسیار مهم است و اگر ما از نیروی بسیج و جوانان در این زمینه استفاده کنیم پیشرفت‌های ما جهشی خواهد شد.

سردار سلیمانی با بیان اینکه در کنار محرومیت‌زدایی، اشتغالزایی نیز مهم است، گفت: این اشتغال و رونق تولید بسیار مهم است.

وی با اشاره به اقدام 10 استان نسبت به راه‌اندازی اردوگاه‌های صیانت و درمان عنوان کرد: این فضاها و زیرساخت‌های ما در سراسر کشور آمادگی دارد و پذیرش اولیه انجام می‌شود و معتادین با احترام و باعزت با خانواده‌ها ملاقات دارند و زمانی از اینجا خارج شوند که مطمئن شوند که دیگر به اینجا باز نمی‌گردند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ما باید مسیر را تقویت کنیم و از مسئولینی که کمک کردند تشکر می‌کنم که با روحیه جهادی این کار را پیگیری می‌کنند و زیرساخت‌ها فراهم است و اینها نمونه‌ای است که در آینده کارهای بهتر از این انجام دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار