فرمانده سپاه شهرستان طالقان گفت: ترویج  تفکر بسیجی توأم با عمل انقلابی در جامعه باید بیش از پیش مدنظر قرار گیرد، چرا که زمینه ساز خوداتکایی و توسعه کشور است.
کد خبر: ۹۱۹۵۰۶۸
|
۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سرهنگ پاسدار علی اصل زعیم فرمانده سپاه شهرستان طالقان در گفتگو با خبرنگار بسیج ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج ، اظهار داشت : همانگونه که در این چهل سال ازتجربیات انقلاب بدست آورده ایم به درستی میدانیم که بسیج به عنوان یک مولود ارزشمند انقلاب با پشتوانه یک فرمان تاریخی در 5 آذر 1358 در قامت یک نهال نوپا در عرصه انقلاب غرس شد.

ترویج تفکر بسیجی توأم با عمل انقلابی زمینه ساز توسعه کشور است

وی افزود : از ابتدا با نگرش عمیق و آرمانهای والای امام راحل درمسیرتمدن سازی و امت سازی و حمایت از مظلومان و مستضعفان عالم ، مسئولیت سنگینی را به دوش پویندگان این مسیر نورانی نهاد که بایستی ازگردنه های سخت و فراز و نشیب ها عبورکرده و با اخلاص ، تقوا ، ایثار و گذشت و خدمت بی وقفه و بی منت تفسیر گر آیه 54 سوره مبارکه مائده «اذله علی المومنین و اعزه علی الکافرین» شد و درامتحان های سخت با بصیرت مثال زدنی در مسیر ولایت با وفای به عهد خود مایه نجات ملت ازکوران حوادث و توطئه ها ودشمنی ها شده است.

فرمانده سپاه شهرستان طالقان تصریح کرد : امروز هم تفکربسیجی و روحیه جهادی توأم با عمل انقلابی گره گشای مشکلات کشور درحوادث غیر مترقبه و حل مسائل عمومی کشور به شمار می آید و اگر امروز پیشرفتی درهرعرصه ای حاصل شده به برکت حضور تکلیف مدارانه و اطاعت پذیری از ولایت و روحیه شکست ناپذیری بسیج بوده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد : امروز بایستی به سمت فتح الفتوح های پی درپی درهمه عرصه ها پیشرفت تارسیدن به قله تحقق تمدن جهانی اسلام و پیروزی مستضعفین برمستکبران عالم پیش برویم.

ارسال نظرات