فرمانده سپاه ناحیه عمارمشهد:

تربیت انسان‌ها با تفکر بسیجی هدف پیامبر(ص) بود

فرمانده سپاه ناحیه عمارمشهد بیان داشت: تربیت انسان‌ها با تفکر بسیجی هدف پیامبر(ص) بود و این هدف باعث تشکیل بسیج شد.
کد خبر: ۹۱۹۵۰۹۳
|
۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سرهنگ پاسدار فرضعلی گرایلی در جمع پرستاران و پزشکان بیمارستان ۱۷ شهریور مشهد اظهار کرد: نگاه معنوی به کارتان داشته باشید. اگر فرهنگ بسیجی گسترش پیدا کند، کارآمدی و رضایت مندی مردم افزایش پیدا می‌کند؛ و این این بدلیل اصل قرار دادن معنویات و خدمت به خلق خداست.

وی گفت: تنها چیزی که در بسیج محاسبه نمی‌شود مادیات است و این ویژگی است که بسیج را برای کسانی که از خارج نگاه می‌کنند غیرقابل باور کرده است. همه نگاه آن‌ها مادیات است و توجه به معنویات ندارند.

گرایلی با اشاره به تاریخچه بسیج بیان کرد: بسیج یعنی همه مردم و نکته مهم بسیج تفکر بسیجی است. امام خمینی رحمه الله تفکر بسیج را بر مبنای اعتقادات و اسلام ناب محمدی(ص) بنا کرد.

وی ابراز کرد: تربیت انسان‌ها با تفکر بسیجی هدف پیامبر(ص) بود و این هدف باعث تشکیل بسیج شد.

فرمانده سپاه ناحیه عمار تشریح کرد: امروز در تمام مرز‌های کشور، بسیج نقش پر رنگی ایفا کرده است؛ و این بدلیل نشر و گسترش تفکر بسیجی به دیگر کشورهاست.

وی افزود: مقام معظم رهبری در بند دوم بیانیه گام دوم انقلاب، توجه به اخلاق و معنویات را توصیه کردند و اگر تنها به این توصیه معظم له عمل شود تمام مشکلات کشور حل  و کشور بیمه می‌شود. اگر این نگاه از بین برود باید نگران باشیم.

فرمانده  سپاه ناحیه عمار عنوان کرد: به گفته مقام معظم رهبری: " بسیج یعنی همه نیرو‌های مومن، پر انگیزه، با شعور، باتوان در جامعه اسلامی آماده دفاع از اسلام " و شما باید با این تعریف خود را ارزیابی کنید.

گرایلی در خصوص دستاورد‌های هفته بسیج اظهار داشت: کمک کردن به مناطق محروم از طریق کمک‌های مردم این منطقه و احداث چندین طرح موفق از مهمترین دستاورد‌های هفته بسیج است.

وی افزود: از بارزترین ویژگی‌های بسیج، مردمی بودن آن است. اگر فرهنگی بسیجی گسترش پیدا کند، کارآمدی و رضایتمندی مردم افزایش پیدا می‌کند؛ و این بدلیل اصل قرار دادن معنویات و خدمت به خلق خداست.

فرمانده بسیج مقاومت سپاه ناحیه عمار اعلام کرد: میانگین حضور هر ایرانی در فضای مجازی و استفاده از اینترنت ۹ ساعت است. این در حالی است که در تمام دنیا هیچ کشوری این مقدار دسترسی وجود ندارد. در اغتشاشات اخیر بدلیل قطع اینترنت، غرب راجع به قطع حقوق شهروندی ایرانیان و ضایع شدن آن اعتراض می‌کرد.

وی گفت: آمریکا دو شرکت معروف مک دونالد و مک دانل دارند. مک دونالد فست فود درست می‌کند و در ۱۹۰ کشور شعبه دارد. مک دانل در هیچ جا شعبه ندارد به دلیل اینکه تحقیقات پزشکی، هسته‌ای و نانو می‌سازد.

فرمانده سپاه ناحیه عمار ابراز کرد: در اغتشاشات اخیر ۱۵۰ فراخوان از تمام گرو‌های منافقان داشتیم و در شبکه‌های مختلف به آموزش پرداخته اند. آن‌ها از سلاح سرد وگرم استفاده کردند. حمله به اماکن عمومی و غارت اموال مردم جدید بود. مردم عادی را می‌کشتند. لیدر‌های آن‌ها اغلب خانم‌هایی بودند که تحریک احساسات می‌کردند.

گرایلی با تشریح وقایع روز اشاره کرد: اشرار در هیچ جا استقرار نداشتند و مقابله نقطه به نقطه می شد.

وی گفت: اما با بصیرت مردم و موضع گیری به موقع رهبر معظم انقلاب و قطع سرور‌ها و ارتباط‌ها با ورود بسیج اغتشاشات کنترل شد و مردم هم صف خود را از اشرار جدا کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها