به منظور سهولت و تسریع در دسترسی مشتریان، امکان فعالسازی رمز دوم یکبار مصرف کارت از طریق اینترنت بانک سینا نیز فراهم شد.
کد خبر: ۹۱۹۵۰۹۵
|
۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۷


به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی بانک سینا، با توجه به اینکه طبق دستورالعمل بانک مرکزی جمهوری اسلامی به زودی رمز دوم ثابت کارت غیرفعال خواهد شد و در تراکنش های بانکی باید از رمز دوم یکبار مصرف کارت استفاده شود، لذا به منظور سهولت در دسترسی مشتریان، امکان فعال سازی این رمز از طریق اینترنت بانک سینا هم علاوه بر مراجعه حضوری به شعب فراهم شده است.
طبق این گزارش، مشتریان برای فعال سازی رمز دوم یکبار مصرف کارت از طریق اینترنت بانک سینا باید پس از دریافت و نصب اپلیکیشن «ارس» از فروشگاه های اینترنتی نرم افزار به حساب کاربری خود در اینترنت بانک مراجعه و در منوی کارت، گزینه «فعالسازی رمز دوم یکبار مصرف» را انتخاب ‌نمایند.
پس از این مرحله کاربر باید یکی از کارت‌های خود را انتخاب و بر روی دکمه «فعالسازی برنامک رمزساز» کلیک کند تا ضمن نمایش بارکد دو بعدی، پیامکی حاوی کد فعال سازی نیز به شماره موبایل وی پیامک یا به صورت پیامد در همراه بانک وی ارسال شود و با باز کردن اپلیکیشن «ارس» و اسکن بارکد دو بعدی و درج کد فعالسازی در برنامه، سرویس رمز دوم یکبار مصرف فعال می شود.
گفتنی است، هر رمز تولید شده توسط اپلیکیشن رمزساز، تنها یک بار قابل استفاده است و حتی در صورت سرقت یا افشای رمز مذکور پس از استفاده و یا منقضی شدن، امکان سوء استفاده از آن وجود نخواهد داشت. نرم افزار ارس از وبسایت بانک سینا منوی رمز یکبار مصرف و همچنین فروشگاه های اینترنتی نرم افزار معتبر قابل دریافت است.

ارسال نظرات