حسینی شاهرودی در جمع اساتید دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود گفت: این بسیجیان هستند که کشور را از دست اشرار حفظ می‌نمایند
کد خبر: ۹۱۹۵۱۱۳
|
۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان؛ سید حسن حسینی حسینی نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی در محفل قرآنی بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود که شب گذشته در مسجدالنبی(ص) این واحد دانشگاهی برگزار شد در ابتدای سخنان خود، ضمن اشاره به دیدار اخیر بسیجیان با رهبر انقلاب این جمله ایشان را خاطرنشان کرد که: "بسیج یک تفکر است، تفکری فراگیر که به قشر خاصی ربط ندارد و خود جریانیست که تهدید را به فرصت تبدیل می کند" ، این امر تنها برعهده اساتید، فرهنگیان، پزشکان و ... نیست، بلکه همه اقشار جامعه را فرا گرفته و نتیجه آن را اینگونه می‌بینیم که بسیج در تمام زمینه های فرهنگی، آموزشی، نظامی و جهادی پای کار است.
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس همچنین پیرامون افزایش قیمت بنزین افزود: همانطور که مستحضر هستید بسیاری از دولت ها در دوره اول با ترفندهایی قیمت ها را ثابت نگاه می دارند و از تورم جلوگیری می کنند و در دوره دوم خود رها سازی می کنند و قیمت ها افزایش میابد.
وی در خصوص عملکرد مجلس در این خصوص گفت: در جریان افزایش قیمت بنزین اگرچه مجلس تصویب کرد که افزایشی نداشته باشیم اما دولت زیر بار حرف مجلس نرفت. البته این اقدام دولت درست است و مصرف بنزین را کاهش می دهد اما ضربه روانی و روحی آن بیشتر از صرفه جویی آن است.
وی ادامه داد: علی اَیُّ الحال لایحه افزایش قیمت بنزین در جلسه سران قوا به تایید شورای سران رسید که آن هم انتقادات زیادی از جانب همان اعضا پشتش بود.
نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس گفت: این اقدام دولت باعث موجی از نارضایتی مردم شد که فرصت طلبی اشرار و اغتشاشگران جریان اعتراضات و خواسته های مردم را به تخریب اموال عمومی و ضربه به بیت المال برد.
حسینی ادامه داد: بعد از این اغتشاشات ما شاهد واکنش مقام معظم رهبری به این جریان بودیم که همه جامعه و مطالبه گران را آگاه ساخت که "در زمین دشمن بازی نکنند" که این کلام حضرت آقا مردم را از اشرار جدا کرد.
نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی افزود: تا روز یکشنبه نیروهای انتظامی در حال درگیری با اشرار بودند اما به دلیل آموزش دیده بودن اغتشاشگران نمی توانستند حریف آن ها شوند. این مسئله تا آنجا پیشرفت که سردار سلامی به بسیجیان اجازه ورود به جریان را داد و این اقدام منجر به آن شد که اشرار متواری شوند.
وی افزود: این قدرت و اقتدار بسیج در جریان سیل و زلزله هم نمود پیدا میکند که بسیجیان از همه اقشار به یاری هموطنان آسیب دیده می روند.
پس از پایان این جلسه که تا پاسی از شب به طول انجامید نماینده شهرستانهای شاهرود و میامی و هیأت همراه مهمان سفره بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود شدند./ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها