معاون تربیت و آموزش سپاه قدس گیلان گفت: در انتخاب پیش‌رو مواظب باشیم که مبادا براساس یک تصمیم اشتباه سرمایه کشور را در دستان بی‌خردان بسپاریم چرا که اگر اشتباه کنیم باید هزینه سنگینی بپردازیم.
کد خبر: ۹۱۹۵۱۵۶
|
۰۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از صومعه‌سرا، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد ربانی‌نژاد شب گذشته در جمع فرمانده هان وبسیجیان شهرستان صومعه سرا اظهار داشت: دشمن بعد از افزایش قیمت بنزین به دنبال ایجاد جنگ در کشور بود.

 

معاون تربیت وآموزش عقیدتی سیاسی سپاه قدس گیلان با تاکید بر لزوم مقابله با فتنه‌انگیزان در جامعه تصریح کرد: اگر مدیریت جامعه در دست یک فرد دینی نباشد، بی‌تدبیری در جامعه رواج پیدا می‌نند

 

وی با اشاره به اینکه همواره اراده خدا برحفظ دین است و دین نیز در گرو یک قوم یا قبیله نیست گفت: هرگاه در طول تاریخ دینداری بشر، دین خدا در بین یک امتی آسیب دید، این آسیب از سوی کسانی وارد شد که در درون آن قوم با ملت بودند.

 

ربانی‌نژاد خاطرنشان کرد: امروز در جامعه اسلامی ما نیز برخی خواص و نخبگان به دین آسیب می رسانند وعوام جامعه را به دنبال خود می کشانند.

 

وی با بیان اینکه آسیبی که توسط خواص به جامعه زده می‌شود جدی‌تر از ضربه دشمنان خارجی است گفت:این آسیب چهره دین را خراب می کند و این عمل از دشمنی دشمنان خارجی مخرب‌تر است.

 

معاون تربیت وآموزش عقیدتی سیاسی سپاه قدس گیلان تنها راه مقابله با فتنه و دشمنی خواص را جمع شدن حول محور امام جامعه دانست و افزود: افرادی که در جامعه نسبت به فتنه‌ها بی‌تفاوت هستند افرادی سوءاستفاده‌گر هستند.

 

ربانی‌نژاد با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: مواظب باشیم که مبادا براساس یک تصمیم اشتباه سرمایه کشور را در دستان بی‌خردان بسپاریم چرا که اگر اشتباه کنیم باید هزینه سنگینی بپردازیم.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات