مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان:
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان گفت: بسیجیان آگاه و با بصیرت و مردم هوشیار و بیدار اغتشاشات اخیر را خاموش و بار دیگر فتنه آمریکا، انگلیس، اسرائیل و عربستان را در نطفه خفه کردند و آن‌ها به اهدافشان نرسیدند.
کد خبر: ۹۱۹۵۱۶۲
|
۰۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از صومعه‌سرا، حجت‌الاسلام‌ غلامحسین تسخیری شب گذشته در یادواره شهدای شهرستان صومعه سرا با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: برگزاری یادواره‌های شهدا گامی در راستای نهادینه کردن فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه است.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان بیان کرد: رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس و پس ‌از آن در دفاع از حرم اهل‌بیت(ع) به ما یاد دادند که با دست‌ خالی نیز می‌توان در برابر مستکبرین ایستاد.

 

وی با بیان اینکه انسانی که دست به هر جنایت و خیانتی می‌زند و تجاوز می‌کند باورش نسبت به آخرت محکم نیست و از خدا نمی‌ترسد، افزود: برخی اوقات دستگاه قضایی در راستای وظیفه قانونی می‌خواهد با برادر و یا اقوام یک مسئولی برخورد کند که متاسفانه آن مسئول اقدام به تهدید می‌کند که اگر این دستگاه علیه برادرم اقدام کند دست به اغتشاش خیابانی می‌زنیم.

 

حجت‌الاسلام تسخیری تصریح کرد: برخی از مسئولان میلیاردها تومان با رانت گرفتند اما چه می‌خواهند کنند؛ خداوند در قرآن قارون را برای ما مثال می‌زند که با آن همه ثروت توسط زمین بلعیده شد.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان خاطرنشان کرد: بسیجیان آگاه و با بصیرت و مردم هوشیار و بیدار اغتشاشات اخیر را خاموش و بار دیگر فتنه آمریکا، انگلیس، اسرائیل و عربستان را در نطفه خفه کردند و آن‌ها به اهدافشان نرسیدند.

 

وی با بیان اینکه ادامه راه شهدا درگرو ارتقای معرفت مردم نسبت به مقام ارزشمند و منزلت شهیدان میهن است، اظهار کرد: علتی که رزمندگان دفاع مقدس را در سخت‌ترین شرایط حفظ کرد تقوای الهی بود و این تقوای الهی هیچ موقع توسط شهدا ترک نشد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات