مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان:
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه برطرف شدن ضعف‌های مدیریتی در داخل کشور سبب بی‌اثر شدن تحریم‌های دشمنان می‌شود گفت: امروز اصلی‌ترین دغدغه مردم مشکلات معیشتی است و مسئولان باید به دنبال برطرف کردن آن باشند.
کد خبر: ۹۱۹۵۱۷۵
|
۰۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از لاهیجان، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسن تسخیری امروز در نشست بصیرتی در لاهیجان ضمن تجلیل از خدمات بسیج اظهار داشت: در طول ۴۰ سال انقلاب اسلامی، بسیج همواره در حال ایثار، فداکاری و خدمت به مردم بوده و این خدمات همچنان ادامه دارد.

 

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه بسیج همواره در خط مقدم مبارزه با دشمنان انقلاب حضور داشته است تصریح کرد: ملت ایران همواره در میادین دفاع از انقلاب حضور داشتند و این نشان‌دهنده اهمیت حضور مردم در جمهوری اسلامی است.

 

تسخیری با اشاره به اینکه امروز کشور با دو چالش بیرونی و درونی مواجه است گفت: امروز چالش بیرونی انقلاب، تحریم‌ها و دشمنان انقلاب بوده و چالش درونی آن، عیوب ساختاری و ضعف‌های مدیریتی است.

 

وی با تاکید بر اینکه برطرف شدن ضعف‌های مدیریتی در داخل کشور سبب بی‌اثر شدن تحریم‌های دشمنان می‌شود گفت: امروز اصلی‌ترین دغدغه مردم مشکلات معیشتی است و مسئولان باید به دنبال برطرف کردن آن باشند.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به مشکلات اقتصادی حاکم بر جامعه و معیشت مردم افزود: رهبر معظم انقلاب همواره نگران حال مردم بوده و از مشکلات با خبر هستند و همچنین در دیدارهای مختلف با مسئولان نیز بر لزوم رسیدگی به مشکلات مردم تاکید می‌کنند.

 

وی همچنین با اشاره به نزدیک بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: سپاه در انتخابات مجلس از هیچ فرد، گروه و جریان خاصی حمایت نمی‌کند اما موضع آن مشخص و قاطع بوده و خواستار حمایت مردم از نامزدهایی که مدافع ارزش های انقلاب باشند، است.

 

تسخیری ابراز داشت: ما در انتخاب نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید با هوشیاری و دقت، افرادی را انتخاب انتخاب کنیم که پیرو ولایت‌فقیه و دلسوز نظام و مردم باشند؛

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه مردم برای حمایت از ماهیت نظام جمهوری اسلامی در راهپیمایی‌ها شرکت می‌کنند و این حضور به معنای رضایت مردم از شرایط موجود در کشور و عملکرد مسئولان نیست افزود: ملت ایران همواره انقلاب اسلامی را خط قرمز خود دانسته و حدود خود را با فتنه‌گران مشخص کرده‌اند.

 

وی سوءتدبیر برخی مسئولان را عامل بروز اغتشاشات اخیر در کشور و سوءاستفاده دشمنان دانست و عنوان داشت: ولایت‌فقیه و تبعیت از رهنمود‌های ایشان تنها راهکار رفع معضلات کشور است.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات