خبرهای داغ:
فرمانده لشکر 14 امام حسین(ع) گفت: همه مسؤولان باید بدانند اگر امروز ایران با قوت و قدرت صحبت می‌کند بر اساس توانمندی و استدلال نظامی آن است و امنیتی که در این کشور است یک نعمت است، وقتی قدر نعمت را می‌فهمید که آن را از دست بدهید.
کد خبر: ۹۱۹۵۲۱۲
|
۰۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان،  سرهنگ محمد هاشمی‌پور شامگاه پنجشنبه در یادواره شهدای محله بداغ‌آباد مبارکه، اظهار داشت: معامله‌ای که شهدا با خدا کردند یک برد صددرصدی بود و انقلاب اسلامی به همین سادگی شکل نگرفت.

فرمانده لشکر 14 امام حسین(ع) با اشاره به خصوصیات امام خمینی(ره)، عنوان کرد: امام بزرگوار روح معنوی بلندی داشت و تمامی نظرها در حد عالی بود تا این انقلاب با حمایت مردم راه‌اندازی شد.

وی ادامه داد: بعضی از مردم اکنون در دیوارها شعارهای برای شاه می‌نویسند و نمی‌داند شاه چه کسی بود و چه ظلمی در حق این کشور کرد و حتی نمی‌داند انقلاب با خون و شهادت 18 هزار شهید ترور و هزاران شهید دفاع مقدس شکل گرفت.

هاشمی‌پور با بیان اینکه دشمن بعد از انقلاب با توطئه‌های فراوان سعی داشت این نهال نوپا را از ریشه بزند، مطرح کرد: قضیه کردستان و شهید کردن رئیس جمهور و وزیر از جمله توطئه‌های دشمن بود ولی نمی‌دانستند که انقلاب ما ریشه در عرفان الهی، اعتقادات، اسلام و حق دارد.

فرمانده لشکر 14 امام حسین(ع) با بیان اینکه تا زمانی که ملت ایران فریاد مرگ بر آمریکا سر می‌دهند، جنگ بین حق و باطل وجود دارد، خاطرنشان کرد: ما یا باید دست از دین، قرآن و رهبر برداریم یا آمریکا باید دست از استعمار بردارد که این دو مورد محال است، انقلاب ما به همین سادگی به دست نیامد که با توطئه‌های ساده دشمن از دست برود.

وی با اشاره به حمایت کشورهای منطقه از صدام در دوران دفاع مقدس، گفت: در دوران دفاع مقدس 60 کشور از صدام حمایت کردند ولی همین جوانان و 224 هزار شهید بودند که نظام تقدیم انقلاب اسلامی کرد و نگذاشتند حتی یک سانت از خاک کشور دست دشمن بیفتد.

هاشمی‌پور با بیان اینکه آمریکا فقط حرف زور می‌فهمد و باید با آن با حرف زور مقابله کرد، گفت: آمریکا چندین سال است که ترس از موشک‌های ما دارد، دشمن باید بداند ما با موشک‌های خود می‌توانیم رژیم غاصب صهیونیستی را نابود کنیم.

فرمانده لشکر 14 امام حسین(ع) با بیان اینکه آمریکایی‌ها سالیان سال فکر کردند تا امام حسین (ع) و ولایت‌فقیه را از ما بگیرند، اذعان کرد: همه مسؤولان باید بدانند اگر امروز ایران با قوت و قدرت صحبت می‌کند بر اساس توانمندی و استدلال نظامی آن است و امنیتی که در این کشور است یک نعمت است، وقتی قدر نعمت را می‌فهمید که آن را از دست بدهید.

وی با بیان اینکه غربی‌ها از اسلام ما فرهنگ و تمدن را یاد گرفته‌اند، مطرح کرد: دشمن در قضایای اخیر در مباحث اقتصادی ورود کرد و حتی رهبر معظم انقلاب از سال 89 بر مسائل اقتصادی تأکید کردند.

هاشمی‌پور با بیان اینکه، توطئه آمریکا امروز پیچیده‌تر شده است، بیان کرد: در جریانات اخیر به بهانه گرانی بنزین برخی آموزش‌دیده، اموال مردم را آتش کشیدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها