خبرهای داغ:
امام جمعه کرمانشاه گفت : مردم تودهنی محکمی به استکبار و صهیو نیسم زدند . آنها نتوانستند در برابر خروش مردم با یستند و وادار به عقب نشینی شدند .
کد خبر: ۹۱۹۵۲۱۳
|
۰۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۱

 به گزارش خبرگزاری  بسیج از کرمانشاه : آیت‌الله شیخ مصطفی علما در خطبه‌های امروز نماز عبادی-سیاسی جمعه مرکز استان، اظهار کرد: مردم علی‌رغم گلایه از وضع موجود برای حفظ نظام و کشورشان به صحنه آمدند.

وی با بیان اینکه مردم هرگاه برای کشورشان و امنیت‌شان احساس خطر کنند در صحنه حضور پیدا می‌کنند، افزود: مردم با وجود مشکلات و ضمن گلایه داشتن از گرانی‌ها گفتند برای حفظ نظام و کشورمان می‌آییم و باید از این مردم تقدیر و تشکر جانانه کرد.

آیت‌الله علما ادامه داد: ممکن است یک سری بی‌تدبیری‌ها بشود، ولی حساب نظام و ولایت از این‌ها جداست و حفظ اسلام، نظام اسلامی و ولایت فقیه بر همه واجب است و به گفته امام (ره) «حفظ نظام از اوجب واجبات است».

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به دیدار اخیر هزاران نفر بسیجی با مقام معظم رهبری، بیان داشت: رهبر انقلاب از ملت ایران به خاطر اینکه با حضورشان جواب اشرار و اغتشاشگران را دادند تشکر کردند و حضور مردم را بالاتر از کارهای امنیتی دانستند و فرمودند ملت ایران این توطئه وسیع و برنامه‌ریزی شده را با حضورش از بین برد.

وی در ادامه با بیان اینکه رهبر انقلاب فرمودند دشمن لشگر خود را به میدان آورد، بیان داشت: طبق فرمایش رهبر انقلاب دشمن برای طراحی این کار هزینه‌های زیادی کرده و خود دشمنان‌ گفتند 2.5 سال برای این توطئه برنامه‌ریزی کرده‌ایم.‌ ولی مردم تودهنی محکمی به استکبار و صهیونیسم جهانی زد آنها نتوانستند در برابر خروش مردم بایستند و وادار به عقب‌نشینی شدند.

آیت‌الله علما با اشاره به نقش و جایگاه ویژه بسیج در دوران مختلف،گفت: رهبر انقلاب فرمودند بسیج به عنوان یک مبدل تهدیدها را به فرصت تبدیل می‌کند.

امام جمعه کرمانشاه حضور گسترده مردم در مراسم تشییع پیکر شهید جواهری (شهید اغتشاشات اخیر در کرمانشاه) و نیز راهپیمایی بزرگ مردم در محکومیت اغتشاشات را دو عرصه ارزشمند حضور مردم در استان کرمانشاه خواند.

وی در پایان همگان را تقوا و پرهیزگاری فراخواند و ایمان و توجه به خدا و اخلاق اسلامی یک سرمایه بزرگ دانست که برای ۸ سال دفاع مقدس و اغتشاشات اخیر نسخه نوشت و آنها را مداوا کرد.

ارسال نظرات