خبرهای داغ:
فرمانده حوزه حضرت معصومه(س)صالح آباد:
فرمانده حوزه حضرت معصومه(س)صالح آباد گفت: بسیج همواره میدان‏‌دار بوده است و با تفکر و روحیه خاص بسیجی در صحنه‎ها حاضر بوده و به عنوان مظهراقتدار و اراده نظام اسلامی عرصه را بر استکبار جهانی تنگ کرده است.
کد خبر: ۹۱۹۵۲۴۰
|
۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۲

بسیج همواره میدان‌‏دار بوده استمریم طلایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج و گرامیداشت چهل سالگی تشکیل بسیج مستضعفین اظهار داشت: چهل سال است که بسیج همواره به دنبال خدمت‎رسانی به مردم و پشتیبانی همه جانبه از نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و رسالت خود را در تمام عرصه‏ها انجام داده است.

وی عنوان کرد: امام خامنه ای(مدظله العالی) با صدور بیانیه راهبردی گام دوم با نگاهی عالمانه و واقع بینانه نقشه راه انقلاب را ترسیم کرده و جوانان ایران اسلامی را به پیمودن راه انقلاب اسلامی برای تحقق تمدن نوین اسلامی رهنمون شدند.

فرمانده حوزه حضرت معصومه(س)صالح آباد اظهار داشت: بسیج همواره میدان‏‌دار بوده است و با تفکر و روحیه خاص بسیجی در صحنه‎ها حاضر بوده و به عنوان مظهراقتدار و اراده نظام اسلامی عرصه را بر استکبار جهانی تنگ کرده است.

وی افزود: برای هفته بسیج امسال از سوی حوزه حضرت معصومه(س)صالح آباد چندین عنوان برنامه در نظر گرفته شده که در طول این هفته مقدس بسیج اجرایی شد.

طلایی ادامه داد: دیدار با امام جمعه شهر صالح آباد، دیدار با خانواده معظم شهدا، عطرافشانی مزارمطهرشهدا، برگزاری کارگاه با موضوع تحکیم خانواده در پایگاه‎های تابعه از جمله این برنامه‎ها است.

وی یادآور شد: برگزاری نشست‎های روشنگری و بصیرت‎افزایی، مسابقات فرهنگی و ورزشی، حضوربسیجیان در نماز پرشکوه جمعه و میقات صالحین نیز از دیگر برنامه‎های پیش بینی شده بود.

فرمانده حوزه حضرت معصومه(س)صالح آباد عنوان کرد: همایش جوانان انقلابی با موضوع «گام دوم انقلاب اسلامی»، برگزاری نشست تربیت و تعالی و تجلیل از بسیجیان نیز از مهمترین برنامه‎های این حوزه در این هفته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات