خبرهای داغ:
امام جمعه بناب:

ولایت مداری مردم ایران دنیا را مبهوت کرده است

امام جمعه بناب گفت: مردم ایران در طول 40 سال از انقلاب به تاسی از سیدالشهدا همیشه ولایت مداری خود را نشان دادند چنانکه و اوج عزت و شرف این ملت تمام آزادگان جهان را مات و مبهوت کرده است و تمام دنیا در برابر عظمت و مردانگی مردم ایران حیران و سرگردان هستند.
کد خبر: ۹۱۹۵۲۸۹
|
۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام مصطفی باقری‌بنابی افزود: همین مردم غیور، صبور، نجیب و مطیع ولایت و رهبری بودند که در لحظات حساس و سرنوشت‌ساز ثابت کردند که «ما اهل کوفه نیستیم، علی تنها بماند» و ثابت کردند که «می‌جنگیم، می‌میریم، سازش نمی‌پذیریم.»

وی از حوادث اخیر اتفاق افتاده در کشور به عنوان یک درس عبرت برای مردم و مسئولان نام برد و تصریح کرد: باید طوری حرکت کنیم که از آب گل آلود ماهی شکار نکنند!

حجت الاسلام باقری‌بنابی خاطرنشان ساخت: عناصر خودفروخته و فریب خورده کم و بیش در کشور و در بین مردم هستند و منتظر فرصت انتقام‌گیری و ضربه زدن به نظام هستند. عناصر لجام گسیخته‌ای که در برخی شهرهای کشور اماکنی را به آتش کشیدند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بناب اضافه کرد: اتخاذ برخی تصمیمات غیرکارشناسی و شتاب‌زده، قابل قبول نیست و این نمی‌شود که دولت نرخ اجناس خود را به‌طور غیرمعقول افزایش دهد و در کنار آن از مردم بخواهد گرانفروشی نکنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها