هیئت عاشقان ولایت با حضوراستادیار، مربیان حلقات صالحین،فرمانده هان پایگاههای و مسئولین تعلیم و تربیت پایگاههای مقاومت بسیج برگزارشد.
کد خبر: ۹۱۹۵۳۰۷
|
۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۲

هیئت عاشقان ولایت بیله سوار برگزار شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، در ابتدای این مراسم سرهنگ پاسدار یوسف اختری فرمانده سپاه شهرستان بیله سوار ضمن تجلیل از عملکرد حلقه های صالحین در هفته مبارک بسیج اظهار کرد: امروز برای مقابله با آسیبهای اجتماعی در جامعه راهی جزء هدایت جوانان و انس آنان با مساجد نداریم شکی نیست که در دوران هشت سال دفاع مقدس توانستیم از همین سنگر طرحها و اقدامات بزرگ را علیه دشمن طراحی کرده و دشمن را زمین گیر کنیم امروز هم اگر بخواهیم در جنگ نرم بر دشمن غلبه کنیم بایستی نباید بگذاریم مساجد خالی باشند.

وی ادامه داد: بایستی همگی در کنار هم برای تقویت و رونق بیشتر مساجد دست بدست هم بدهیم.

در ادمه حجت الاسلام عزیزی استادیار حلقات صالحین و امام جمعه شهرستان بیله سوار با اشاره به فتنه اخیری که باعث ایجاد خسارت به اموال بیت المال شد و گفت:همانطور که دشمنان در اجراء توطئه های خود سالها برنامه ریزی و صبر می کنند و بستر را برای اجرای برنامه های خود فراهم می کنند و خیلی هوشمندانه و حرفه ای عمل می کنند.

امام جمعه بیله سوار افزود: بایستی ما هم در تربیت نوجوانان و جوانانمان خیلی دقیق و هوشمند و حرفه ای عمل کنیم و الا اگر بدنبال آمار و کاغذ بازی باشیم و وضعیت بدتری خواهیم داشت بایستی تلاش بیشتری داشته باشیم و برای کار تربیتی بیشتر از این وقت بگذاریم.
لازم به ذکر است در ادامه این مراسم از مربیان و حلقات برتر نیز تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات