خبرهای داغ:
معاون هماهنگ‌کننده سپاه ولی عصر (عج) با بیان اینکه بسیج مطالبه گر خواسته‌های رهبری است از دیدار ۸۰ بسیجی منتخب استان با رهبر انقلاب خبر داد.
کد خبر: ۹۱۹۵۳۰۸
|
۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۶

سرهنگ عبدالرضا حاجتی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه ولی عصر (عج)، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اهواز، از دیدار ۸۰ بسیجی منتخب استان با رهبر انقلاب خبر داد و گفت: دیدار با معظم له روحیه برای مأموریت‌های آینده را دو چندان می‌کند، معظم له در سخنان شان از ملت فهیم ایران به جهت حضورشان در صحنه‌های مختلف که برخی اوقات دشمن آن را غبارآلود می‌کند، تقدیر و تشکر کردند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه ولی عصر (عج) با بیان اینکه رهبر انقلاب از حضور بسیج در صحنه اخیر ابراز خرسندی کرد، اظهار داشت: بسیج مدرسه عشق و معلم چنین مدرسه ای، رهبر انقلاب است؛ ما بسیجی‌ها باید تکالیف مان را خوب انجام بدهیم و توجه کنیم که نسبت به مردم چه نوع برخورد‌هایی داشته باشیم.

سرهنگ حاجتی عنوان داشت: رهبر انقلاب خواستار آن است تا بسیج برای لحظه‌های خاص، خوب نگهداری شود و باید از هر لحاظ و در هر زمان و مکان آماده باشد که در این رابطه تقویت ارتباط با مساجد بسیار ضروری است.

وی ادامه داد: بسیج در حوزه مطالبات رهبری، در جایگاه مردمی مطالبه گر است؛ در سیل، بیابان زدایی، زلزله و امنیت کنار مردم قرار دارد.

معاون هماهنگ‌ کننده سپاه ولی عصر (عج) تأکید کرد: هر جا اتفاقی بیفتد، بسیج حضور دارد و هرجا که مردم نیاز به کمک داشته باشند، بسیج حضور پیدا می‌کند؛ چنین مسأله‌ای یک اصل برای بسیج به حساب می‌آید.

این مقام مسؤول در بخش دوم سخنان خود پیرامون بیانیه گام دوم گفت: رهبرانقلاب در این بیانیه، مسیر‌ها و حرکت‌ها را مشخص کرده است، اصولی که حضرت آقا در این بیانیه پیرامون بسیج نام برده را نوشتاری کردیم و به همه دستگاه‌ها و رده‌ها ابلاغ نمودیم تا ساری و جاری شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها