سپاه ناحیه ایوان با حضور در مناطق محروم عزم خود را برای برداشتن محرومیت از این مناطق جزم کرده است.
کد خبر: ۹۱۹۵۳۴۴
|
۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، ،امروز این نهاد انقلابی بیش از هر سازمان دیگری نقش موثر خود را در عمران و آبادانی کشور نشان داده است و در عرصه های ترویج فرهنگ کارو تلاش با بهره گیری از روحیه و منش بسیجی در میدان های کار و تلاش، کمک به محرومیت زدایی و عمران و آبادانی روستاها و بکارگیری مردم در سازندگی کشور، کمک به دولت در سازندگی معنوی و مادی کشور به ویژه در طرح های ملی، بهره برداری از توان متخصصین بسیجی در امور فنی،‌سازندگی،‌ محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی، افزایش توان فنی و تجربی جوانان و بسیجیان، ایجاد فضای مناسب برای یادگیری و انجام فعالیت های گروهی و تقویت روحیه مسوولیت پذیری، انجام فعالیت های که موجب عمق بخشی و کارآمدی نظام جمهوری اسلامی می شود، بهره گیری از ظرفیت های بومی و محلی و مغفول مانده در اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی، کمک به امداد رسانی در حوادث و سوانح غیر مترقبه، اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی با ایجاد کارگاه های کوچک و زودبازده به منظور افزایش تولید و ایجاد امنیت غذایی و ایجاد فعالیت های صنایع تبدیلی و نیز کمک به ایجاد اشتغال در جامعه نقش بی بدیل خود را ایفا کرده است.

بسیج سازندگی در شهرستان  ایوان با هدف محرومیت زدایی گام برداشته است

سرهنگ "عارف یاسمی "،فرمانده سپاه ناحیه ایوان، با اشاره به فعالیت های بسیج سازندگی در سطح شهرستان ایوان  خاطر نشان کرد: در کنار ماموریت فرهنگی و آموزشی بسیج در شهرستان ماموریت های بسیاری در عرصه بسیج سازندگی و محرومیت زدایی به ما محول شده است.

 وی بیان کرد:سپاه از آنجایی که نگهبان دستاوردهای انقلاب است، در حوزه های بهداشتی و محرومیت زدایی در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

 یاسمی بیان کرد:بسیج سازندگی سپاه ناحیه ایوان در راستای رفع محرومیت اقدام به ساخت چهار واحد مسکونی محرومان کرده است که دراین راستا ۱۲۰میلیون تومان اعتبار اختصاص پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه سپاه و بسیج سازندگی تمام توان خود را برای رفع محرومیت به کار می‌گیرند، به توافقنامه ای که بین سپاه و کمیته امداد امام خمینی (ره) در این زمینه منعقد شده، اشاره و خاطرنشان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) باید ضمن شناسایی افراد محروم و بی بضاعت، زمین مورد نظر را برای ساخت واحد مسکونی مربوطه در اختیار سپاه قرار دهد تا اقدامات لازم انجام شود.

 وی همچنین به فعالیت این نهاد در سایر عرصه ها اشاره کرد و بیان کرد:ساخت سرویسهای بهداشتی ،لایروبی  انهار .... از دیگر فعالیتهای بسیج سازندگی است.

 سپاه پیشتازدرعرصه محرومیت زدایی +تصاویر

سپاه پیشتازدرعرصه محرومیت زدایی +تصاویر

سپاه پیشتازدرعرصه محرومیت زدایی +تصاویر

سپاه پیشتازدرعرصه محرومیت زدایی +تصاویر

ارسال نظرات