حجت الاسلام طائب:

بسیج مایه عدالت محوری، امنیت و گسترش دهنده عدالت در تمام دنیاست

مسئول قرارگاه مرکزی عمار بیان کرد: بسیج مایه عدالت محوری، امنیت و گسترش دهنده عدالت در تمام دنیا است.
کد خبر: ۹۱۹۵۳۶۱
|
۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ همایش شکوه اقتدار بسیج با موضوع جشن چهل سالگی بسیج و میثاق با ولایت در روز پنجشنبه ۷ آبان ۱۳۹۸ با حضور بیش از هزار نفر از اقشار مختلف بسیج در مصلی شهرستان فریمان برگزار گردید.

در این مراسم با شکوه که فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه فریمان و جمعی از مدیران بسیجی شهرستان، خانواده معزز شهداو ایثارگران و اقشار مختلف بسیج شهرستان حضور داشتند؛ حجت الاسلام و المسلمین مهدی طائب مسئول قرارگاه مرکزی عمار به سخنرانی پرداخت.

وی در ایتدا با تبریک چهلمین سالگرد تأسیس شجره طیبه بسیج، بسیج را افتخار کشور جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: بسیج یعنی نیرویی که به راه خودش ایمان و اعتقاد دارد و هم در راه خودش بصیر است.

مسئول قرارگاه مرکزی عمار در ادامه با ذکر این مطلب که تحقق بسیج آرزوی دیرینه همه انبیاء الهی در طول تاریخ بوده، به تبیین دوان زندگی حضرت موسی (ع) و تلاش‌های ایشان در تشکیل نیرویی کارآمد به منظوریاری رساندن به مظلومین و مقابله با فرعونیان اشاره کرد و بیان داشت: حضرت موسی (ع) با وجود اینکه ۱۵ سال در زمینه آموزش نیروهایش تلاش کرده بود تا بتوانند بر فرعونیان پیروز شوند، ولی یاران ایشان بدلیل ایمان سست و بی بصیرتی از دشمن ترسیدند و به ایشان گفتند ما همینجا می‌نشینیم تووخدایت برو با آن‌ها بجنگ و آنهارا از بین ببر، اما با تشکیل بسیج به فرمان حضرت امام خمینی (ره) و اخلاص و عمل بسیجیان در زمان جنگ ما با دست خالی، ولی با اعتقاد و ایمان به وعده الهی وبا بصیرت جلوی دشمن تا دندان مصلح ایستادیم و مقاومت کردیم وبه خاطر همین موضوع دشمنان نتوانستند مارااز مسیرالهی خارج کنند.

وی در ادامه گفت: دشمنان و برخی از نفوذی‌های داخلی دشمن بر امام ره و درعصر حاضر به مقام عظمای ولایت فشار بسیاری اوردند که با امریکا پای مذاکره برویم. اما حالا با تکیه برتوان داخلی و اعتقاد و ایمان قوی به قدرتی رسیده ایم که هواپیمای جاسوسی فوق مدرن امریکایی را منهدم می‌کنیم انهم نه یک هواپیمای ساده را بلکه چشم امریکا را کور می‌کنیم و آن‌ها هیچ نمیتواند بگویند بلکه تشکر هم میکند که هواپیمای مسافربری آن‌ها را منهدم نکردیم.

حجت الاسلام والمسلمین طائب با اشاره به مشکلات و اغتشاشات اخیردرکشور، خاطر نشان کرد که دولت با سهمیه بندی پلکانی در سال‌های گذشته و افزایش قیمت پلکانی و یا حتی با اطلاع رسانی به مردم درخصوص سهمیه بندی و افزایش قیمت بنزین می‌توانست جلوی بسیاری از این خسارت‌های اخیر را بگیرد.

وی ضمن تشکر ازحضور با بصیرت مردم فهیم و انقلابی در راهپیمایی‌های اعلام انزجار از فتنه گران و حمایت از ولایت، اشاره‌ای به سخنان حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در سالروزتشکیل بسیج مستضعفین کرد و بیان داشت: به فرمود: ه حضرت امام خامنه‌ای مردم فهیم و بصیر با این حضور آگاهانه سهمگین‌ترین و عمیق‌ترین فتنه را که خیلی دشمن برایش هزینه کرده بود و برنامه ریخته بود در طی سه روز با شکست مواجه کردید.

وی با بیان اینکه به عبارتی تمام ملت ما بسیجی اند و تفکر بسیجی دارند، افزود:زندگی راحت داشتن با روحیه و تفکر بسیجی سازگار نیست، ولی دشمن دنبال القاء راحت طلبی و کم رنگ کردن تفکر بسیجی با ایجاد زمینه راحت طلبی در بین مردم ما است.

وی درپایان، بسیج را مایه عدالت محوری و امنیت در داخل و گسترش دهنده عدالت در تمام دنیا دانست وگفت: این هدف نیازمند به حضور و ایجاد زمینه برای ظهور منجی با قطع ید آمریکا از منطقه و با نابودی اسرائیل و ایجاد امنیت برای ظهور منجی محقق خواهد شد.

یادآور می‌شود در پایان این همایش، جمعی از بسیجیان نسل قدیم با قرائت میثاق نامه بسیج و اهداء نمادین پرچم به تعدادی از نوجوانان و بسیجیان نسل جدید مراسم میثاق با ولایت را برگزارنمودند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها