نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی اظهارداشت: بصیرت نیروهای نظامی موجب شد در برابر اعتراضات مسالمت آمیز و ابراز نگرانی مردم با سعه صدر و متانت رفتار و با اغتشاشگران با اقتدار تمام برخورد کنند.
کد خبر: ۹۱۹۵۳۷۶
|
۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم در نهمین دوره بصیرت غیر متمرکز استانی نیروی انتظامی آذربایجان شرقی، اظهارداشت: بصیرت نیروهای نظامی موجب شد در برابر اعتراضات مسالمت آمیز و ابراز نگرانی مردم با سعه صدر و متانت رفتار و با اغتشاشگران با اقتدار تمام برخورد کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی افزود: با وجود دوره های بصیرت افزایی تلاش دشمنان نظام برای نفوذ در ماموران نیروی انتظامی ناکام است.


وی اضافه کرد: نیروهای مسلح کشور با افزایش برگزاری دوره های بصیرت افزایی و فرهنگی آمادگی و بصیرت لازم را برای روزهای بحرانی کسب کرده اند.


حجت الاسلام آل هاشم یادآور شد: ماموران نیروی انتظامی بصیرت کافی نداشته باشند در روزهای بحرانی ناخواسته به دشمن کمک خواهند کرد که الحمدالله در حوادث روزهای اخیر با سربلندی تمام از آن عبور کردند.


امام جمعه تبریز خاطرنشان کرد: عقلانیت، بصیرت، راهبری، مدیریت و انصاف انقلابی از آموزه های شاخص مواضع حکیمانه رهبری در مورد قانون اصلاح الگوی مصرف سوخت بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها