مسئول بسیج اصناف کرمان گفت: متأسفانه در کشور ما تولید دچار سیاسی‌بازی و رانت‌خواری‌هایی شده است که باید دولت در سال رونق تولید نسبت به حمایت از تولید کالای ایرانی اقدام کند.
کد خبر: ۹۱۹۵۳۹۹
|
۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، محمدرضا رهرو جمعه شب در همایش استانی گروه GISP ( گروه تولیدکنندگان قطعات و لوازم یدکی خودرو)اظهار داشت: امیدواریم این قبیل همایش‌ها توسط تولیدکنندگان داخلی در راستای معرفی محصولات، جذب مشتریان، ارتباط مستقیم و بی‌واسطه با مصرف‌کنندگان، نظرخواهی و رفع نواقص در سراسر کشور و استان برگزار شود.

مسئول بسیج اصناف استان کرمان تصریح کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری کلید حل مشکلات کشور ترویج محصولات داخلی است بنابراین این قبیل همایش‌ها در رونق تولید و اشتغال هم مؤثر خواهد بود.

وی بیان کرد: تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی باتوجه به شرایط اقتصادی کنونی رزمندگان و فرماندهان جنگ تمام‌عیار اقتصادی هستند باید از طرف دولت و سایر دستگاه‌ها و سازمان‌ها مورد حمایت قرار گیرند.

رهرو خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در سال‌های اخیر با ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی و اخیرا هم در بیانیه گام دوم انقلاب بارها اشاره به حمایت از تولید و کالای ایرانی فرمودند اما متأسفانه علی‌رغم تأکید ایشان این مهم عملیاتی نشده است.

وی ابراز داشت: با بررسی سیاست‌های اقتصادی کشورهای توسعه‌یافته و پیشرفته متوجه می‌شویم که سیاست‌های در پیش‌گرفته آن‌ها شبیه و نزدیک به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در کشور ماست و توسط مسئولان مورد حمایت‌های مختلف از جمله اعطای یارانه به صنایع، سیاست‌های مالیاتی، هدایت سرمایه به تولید و حمایت‌های صاداتی و…قرار گرفتند.

رهرو ادامه داد: متأسفانه در کشور ما تولید دچار سیاسی‌بازی و رانت‌خواری‌هایی شده است که باید دولت در سال رونق تولید نسبت به حمایت از تولید کالای ایرانی اقدام کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات