خبرهای داغ:
سفر به سوریه پس از سال‌ها توقف از سر گرفته شد و علاقه‌مندان می‌توانند با نام‌نویسی از طریق دفاتر حج و زیارت در آذرماه به این سفر معنوی مشرف شوند.
کد خبر: ۹۱۹۵۴۱۶
|
۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، با برقراری امنیت در سوریه، سفر زیارتی به این کشور با برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی سازمان حج و زیارت پس از چندین سال توقف، از سر گرفته شد.

این سفر زیارتی در حال حاضر در دو نوبت برای اعزام‌های ۴ و ۵ روزه در نیمه دوم آذرماه به صورت محدود و هوایی پیش‌بینی شده که هزینه این سفر برای این دو گروه متفاوت است.

به طوری که هزینه سفر به سوریه در گروه پنج روز و ۴ شب برای زائران بزرگسال ۳ میلیون و ۷۹۵ هزار تومان، ۲ تا ۱۲ سال ۳ میلیون و ۱۰ هزار تومان و زیر دو سال ۲ میلیون و ۱۶۰ تومان و همچنین در اعزام‌های گروه چهار روز و ۳ شب برای زائران بزرگسال ۳ میلیون و ۳۸۸ هزار و ۵۰۰ تومان، ۲ تا ۱۲ سال ۲ میلیون و ۸۰۵ هزار تومان و زیر دو سال ۲ میلیون و ۱۶۰ تومان اعلام شده است.

علاقه‌مندان به این سفر معنوی می‌توانند با مراجعه دفاتر مجاز حج و زیارت اقدام به نام‌نویسی کنند.

سفر به سوریه قرار بود از سال گذشته برقرار شود، اما به دلیل برخی ملاحظات این امر اتفاق نیفتاد و در نهایت در هفته‌های گذشته اکبر رضایی معاون سازمان حج و زیارت در گفت‌وگویی با فارس از برنامه‌ریزی برای اعزام زائران به عتبات تا پایان سال خبر داده بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها