خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه هدف نهایی بیانیه گام دوم را گسترش اسلام در سراسر جهان عنوان کرد و گفت: برای ایجاد دنیای اسلام باید بینش و رفتار افراد بشری اصلاح شود، تمدن سازی صورت گیرد و جامعه سازی بر مبنای اسلام انجام گیرد.
کد خبر: ۹۱۹۵۴۱۹
|
۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن امیرنژاد در همایش تبیین گام دوم انقلاب در دانشگاه پیام نور، اظهار داشت: انقلاب اسلامی، آرمان حاکمیت دین خدا در جهان را مطرح کرد و بسیج، سازمانی شکل گرفته برای رسیدن به این آرمان است که تعلق به هیچ قشر و نهادی نداشته، سن و سال و قرمیت نشناخته و دریایی عمیق و پرگوهر متعلق به همه ملل و آحاد افراد است و بسیجیان، آینده سازان کشور و جهان و زمینه سازان ظهور حکومت حضرت بقیه الله و سربازان واقعی آنحضرتند.

وی ورود به 40 سالگی را نشان از کمال یافتگی و بالندگی بسیج و ناتوانی قدرت های بزرگ برای از بین بردن آن دانست و افزود: هر کسی که به آرمان های انقلاب اسلامی، کشور و ولایت پایبند بوده و در مسیر فرهنگ اسلامی گام برمی دارد چه اسمش در لیست پایگاه مقاومت باشد و چه نباشد، بسیجی تلقی می شود چرا که فلسفه بسیج جز خدمت و تلاش صادقانه، چیز دیگری نیست.

   حجت الاسلام امیرنژاد نمود عینی یکی از کارکردهای مهم بسیج را در خاموش سازی فتنه اخیر آشوبگران عنوان کرد و گفت: دشمن هرگز از دشمنی با اسلام و انقلاب دست برنداشته و نخواهد داشت و هدف او در اغتشاشات اخیر، ایجاد هرج و مرج در کشور و دو قطبی سازی جامعه برای ضربه زدن به نظام و انقلاب بود که با هوشیاری ملت و عملکرد به موقع بسیج و ولایت، ناکام ماند.

     وی با تشریح بخش هایی از بیانیه گام دوم انقلاب، اظهار داشت: نباید خیانت و سوء مدیریت برخی از افراد نفوذی، غربگرا و سست ایمان، به حساب نظام و انقلاب نوشته شود زیرا انقلاب، محکم و استوار بر آرمانهایش پایبند است و هرگز خیانتی به ملت نکرده و نخواهد کرد.

   حجت الاسلام امیرنژاد بر لزوم حرکت همگانی در مسیر ترسیمی گام دوم و پیاده سازی این بیانیه در جامعه تاکید کرد و گفت: نعمت ولایت نعمت بسیار بزرگی است که چون در دل این نعمت هستیم آنگونه که باید قدر آن را نمی دانیم.

   وی افزود: باید بیانیه گام دوم به عنوان گفتمانی مهم و حساس در جامعه مطرح گردد به گونه ای که همه جا صحبت از این بیانیه و خواسته های رهبری از مردم در آن، باشد تا بتوانیم به نحوی شایسته این بیانیه را تبیین و عملیاتی کنیم.

   رئیس دانشگاه پیام نور میانه نیز در این همایش با تاکید بر ضرورت استمرار فرهنگ استکبار ستیزی، گفت: فرهنگ و شعار استکبار ستیزی، تاریخ مصرف ندارد و هرگز نمی توان با استکبار دست دوستی داد چرا که استکبار گرگی است درنده و با بوسه زدن بر پنجه این گرگ، هرگز نمی توان با او کنار آمد.

   مهدی مرادی با اشاره بر لزوم تدوین برنامه های مناسب در راستای کاهش آسیب های اجتماعی، افزود: بحث آسیب های اجتماعی باید بحثی مستمر باشد و برنامه های فرهنگی ویژه به صورت پویا برای مقابله با این آسیب ها، تدوین و اجرا گردد.

   همایش تبیین بیانیه گام دوم انقلاب با شرکت دهها نفر از اساتید و دانشجویان بسیجی در دانشگاه پیام نور میانه برگزار شد.

 

ارسال نظرات