خبرهای داغ:
صلاحی گفت: در راستای جشنواره ققنوس 80 اثر به دبیرخانه بسیج دانشجویی استان ارسال شده که از تعداد آثار ارسال شده 15 اثر برگزیده و پنج اثر شایسته تقدیر شدند.
کد خبر: ۹۱۹۵۴۵۶
|
۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، ابوذر صلاحی مسئول بسیج دانشجویی خراسان‌جنوبی با اشاره به برگزاری اختتامیه چهارمین جشنواره استانی ققنوس اظهار کرد : جشنواره هنری دانشجویی ققنوس از سال 1394 در کل کشور توسط سازمان بسیج دانشجویی کشور کلید خورد.

 

وی با بیان این‌که جشنواره در دو مرحله استانی و کشوری برگزار می‌شود، افزود: امسال سومین دوره آن در استان خراسان جنوبی برگزار شد.

 

مسئول بسیج دانشجویی خراسان‌جنوبی بیان کرد: هنر باید درخدمت تعالی انسان‌ها قرار گیرد، وقتی دین متعالی کننده انسان‌ها است پس می‌توان از هنر اسلامی به عنوان ارتقا دهنده روح و افکار انسانی یاد کرد.

 

صلاحی با بیان اینکه مهمترین هدف جشنواره شناسایی و ایجاد زمینه رشد و ارتقا استعدادهای هنری دانشجویان است،عنوان کرد: مهمترین هدف برگزاری جشنواره شناسایی دانشجویان هنرمند انقلابی است تا بتوانند از هنر برای بیان چالش‌های اصلی نظام استفاده کنند و انگیزه ایجاد شود تا پا به عرصه جنگ فرهنگی و هنری علیه دشمنان بگذارند.

 

وی با تاکید بر اینکه، هنر یکی از ابزارهای مهم جشنواره هنری دانشجویی ققنوس به‌شمار می‌رود،اظهار کرد: امروز باید با اتخاذ تدابیری، مسیر جشنواره را درست هدایت کنیم و یکی از این راهکارها، سازماندهی و جریان‌دهی است که معتقدیم برای این مهم باید برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گیرد.

 

مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی گفت: بسیج دانشجویی به دنبال استفاده از ظرفیت حداکثری دانشجویان استان در عرصه هنر و ترویج فرهنگ و نگاه انقلاب اسلامی با بهره‌گیری از رشته‌های فرهنگی و هنری است.

 

صلاحی بیان کرد: در این راستا 80 اثر به دبیرخانه بسیج دانشجویی استان ارسال شده که از تعداد آثار ارسال شده 15 اثر برگزیده و پنج اثر شایسته تقدیر شدند.

 

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها