فرماندهان انتظامی و نظامی، مدیران و مسئولان استان اردبیل در سالگرد شهادت سردار «ابوالفضل پیرزاده» بر سر مزار وی حضور یافته و به مقام این شهید ادای احترام کردند.
کد خبر: ۹۱۹۵۴۵۸
|
۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، فرماندهان انتظامی و نظامی، مدیران و مسئولان استان اردبیل در سالگرد شهادت سردار «ابوالفضل پیرزاده» بر سر مزار وی در آرامستان ججین اردبیل حضور یافته و به مقام این شهید ادای احترام کردند.

در این مراسم که با حضور خانواده‌های شهدا و پیشکسوتان دفاع مقدس استان انجام شد، سردار سرتیپ دوم پاسدار «جلیل بابازاده قانع» فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل طی سخنان کوتاهی از شهید ابوالفضل پیرزاده به عنوان سند بزرگ جنایت نفاق و فتنه یاد کرد و به بیان تأثیرات و مجاهدت های شهید پیرزاده در پیروزی انقلاب پرداخت.

فرمانده سپاه استان اردبیل اظهار داشت: ذکر یاد و نام شهدا در روزگار کنونی سلاح خوبی برای مبارزه با جنگ نرم دشمنان است و باید از این ظرفیت عظیم در این جنگ نابرابر بهره کافی را ببریم.

در ادامه رضا شامی از دوستان و همکاران شهید پیرزاده به بیان خاطراتی از اخلاق و ولایت مداری و نحوه شهادت شهید پرداخت.

«شهید الوالفضل پیرزاده» مسئول عقیدتی سیاسی سپاه اردبیل و دبیر معارف مدارس این استان درتاریخ هفتم آذر 1360 به ضرب 13 گلوله منافقین ترور و به شهادت رسید.

ارسال نظرات