ترفند و توطئه دشمن، ۴۸ ساعته با شکست مواجه شد

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه بیت المقدس استان کردستان گفت: ترفند و توطئه دشمن، زودتر از موعد آشکار و در ۴۸ ساعت با شکست مواجه شد.
کد خبر: ۹۱۹۵۴۶۹
|
۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حجت الاسلام والمسلمین علی جعفرنژاد در رزمایش بزرگ شکوه، اقتدار و مقاومت که در سالن ورزشی شهید آبدرم با حضور مسئولان شهرستانی و بیش از ۳ هزار نفر از بسیجیان برگزار شد، با اشاره به اغتشاشات اخیر و بیان اینکه دشمن آمده بود تا انتخابات پیش رو را به چالش بکشد عنوان کرد: به دلیل امداد‌های الهی، نقشه‌های دشمن نقش بر آب شد.


وی افزود: ترفند و توطئه دشمن، زودتر از موعد آشکار و در ۴۸ ساعت با شکست مواجه شد.


حجت الاسلام جعفر نژاد افزود: دشمنان انقلاب اسلامی ایران در هشت سال دفاع مقدس، جنگ‌های سخت و تجزیه طلبانه و کودتا‌ها همواره در برابر ملت ایران با شکست مواجه شده اند.


جعفر نژاد با عنوان اینکه شهادت هزینه دارد و هزینه مقاومت کمتر از سازش است، تصریح کرد: مقاومت در ایران اسلامی به گفتمانی ارزشمند تبدیل شده است.


این مسئول با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در جبهه‌های ایدئولوژیک و ژئوپولتیک با دشمنان در حال جنگ است و دشمن یارای مقابله و ایستادان در برابر ملت ایران را ندارد، گفت: امروز بحث اصلی دشمن تمرکز روی اقتصاد و شاهد جنگ اقتصادی هستیم.


او با تبریک چهلمین سالروز تاسیس نهاد بسیج به فرمان حضرت امام خمینی (ره)، بیان کرد: بسیج در همه میدان‌ها سربلند بیرون آمده است و بایستی به موقع و اندازه، در قبال کشور و اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران وظایف خود را به نحو احسن انجام دهد.


اهدای ۱۵۶ جهیزیه به نوعروسان بی بضاعت توسط سپاه


فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سقز نیز در ابتدای مراسم در سخنانی ضمن تبریک فرارسیدن پنجم آذر ماه سالروز تشکیل بسیج به فرمان امام راحل و تشکر از حضور بسیجیان این شهرستان در گرامیداشت این روز؛ اظهار داشت: طی سال‌های ۹۷ و ۹۸ سپاه ۴۴ واحد مسکن مددجویی در ۳۶ روستای این شهرستان ساخت و واگذار کرده است.


سرهنگ یوسف معروفی تشریح کرد: همچنین ۲۷ طرح محرومیت زدایی با اعتبار ۴۵ میلیارد ریال در روستا‌ها اجرا و ۱۵۶ جهیزیه به نوعروسان اهدا کرده است.
 
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات