مسئول بسیج دانشجویی سپاه کربلا در اجتماع دانشجویان بسیجی:
مسئول بسیج دانشجویی سپاه کربلا در اجتماع دانشجویان بسیجی در بابلسر گفت:‌در این چهل سال انقلاب توده مردم به بلوغ فکری چشمگیری رسیدند که تمامی فتنه ها با بلوغ فکری مردم خنثی شد نه تدبیر مسئولین.
کد خبر: ۹۱۹۵۴۷۸
|
۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سیدامیر سادات‌کرمی مسئول بسیج دانشجویی سپاه کربلا در اجتماع  دانشجویان بسیجی مازندران در بابلسر با اعلام یک خبر مسرت بخش گفت: در دیدار چند روز اخیر بسیجیان با رهبر معظم انقلاب، توجه  وتفقد معظم له به جامعه نخبگانی در راستای خیزش مسئله محور تشکل‌های دانشجویی نشان از تخصصی آن درستی این مسیر دارد.

سادات کرمی با بیان اینکه درست است این خیزش مسئله محور با تاخیر انجام شد، اما امروزه به یک بلوغ فکری رسیده، سطح جامعه را به سه دسته تقسیم کرد و افزود: سطح توده مردم، سطح نخگبان جامعه و سطح مدیریتی و حاکمان جامعه سطوح جامعه را تشکیل میدهند.

مسئول بسیج دانشجویی سپاه کربلا مازندران در همین رابطه با اشاره به سطح توده‌های مردم گفت:‌در این چهل سال انقلاب توده مردم به بلوغ فکری چشمگیری رسیدند که تمامی فتنه‌ها با بلوغ فکری مردم خنثی شد نه تدبیر مسئولین.

سادات کرمی در ادامه با بیان اینکه سطح دوم سطح نخبگانی جامعه است و دانشجویان برشی از نخگبان هستند اضافه کرد: دانشجو با بلوغ، مهارت و علم در شناسایی مسائل کشور ورود پیدا کرده و گره‌ها و گلوگاه‌ها را مرتفع کند.

مسئول بسیج دانشجویی سپاه کربلا در اجتماع ۶۰۰ نفری دانشجویان بسیجی با تصریح براینکه اولویت سطح بلوغ فکری مدیریتی و حاکمان جامعه باید توجه به جامعه نخبگانی باشد، اظهار کرد: سطح مدیریتی نباید پوپولیسیتی و عوام پسند بوده  بلکه باید تخصصی باشد.

سادات کرمی  در ادامه با اشاره به صندلی خالی مسئولینی که از آن‌ها در این اجتماع دعوت شدند، با بیان اینکه مسئولین  هنوز به بلوغ مدیریتی نرسیدند، تاکید کرد:وقتی رهبرمعظم انقلاب می‌فرمایند که مشکلات  و فاصله بین واقعیت و آرمان را  شناسایی کرده و آن را به یک تصمیم تبدیل کنید. ما هم به این راحتی‌ها از مسیر خارج نمی‌شویم مطالبات را به یک گفتمان در مردم تبدیل کنیم.

مسئول بسیج دانشجویی سپاه کربلا در بخش دیگری از سخنان خود به وظایف جامعه دانشجویی پرداخت و گفت:‌وظیفه بسیج، بسیج گری است به سمت اهداف انقلاب؛ لذا دو توقع از جامعه بسیجی دانشجویی که سرباز انقلاب هستند، می‌رود آنکه نگذارند انقلاب تضعیف بشود و دیگر آنکه موانع پیشرفت انقلاب را از میان بردارند.

سادات کرمی در ادامه با بیان اینکه دانشجو بلندگوی جامعه است، گفت:‌در گام دوم انقلاب گفته شده که شناسایی همه ظرفیت‌ها و استعداد‌های کشور توسط جامعه نخبگانی و نیز شناسایی همه رخنه و منافذ و فساد که باید با آن مبارزه کرد.

مسئول بسیج دانشجویی سپاه کربلا با تصریح براینکه باید بسیج دانشجویی در برخورد با بی عدالتی‌ها و همه کسانی که باعث شدند که مردم را نسبت به انقلاب دل چرکین کنند، افزود:‌ما به هیچ مسئولی در هیچ سطحی تعارف نداریم و البته قدردان مسئول خادم هم هستیم.

سادات کرمی در ادامه با بیان اینکه انقلاب در حوزه جهانی و منطقه‌ای الگوشده، اما در حوزه جامعه سازی هنوز به اهداف خود نرسید، گفت:ما نتوانستیم در حوزه اقتصاد و فرهنگی الگو باشیم چرا که هنوز تقی زاده‌های فرهنگی در کشور هستند.

به گفته مسئول بسیج دانشجویی سپاه کربلا کسانی درتلاش هستند تا انقلاب را خفه کنند و مانع صدای انقلاب شوند که جنبش دانشجویی یکی از وظایف آن برداشتن تفکر غربی در جامعه است.

سادات کرمی مبارزه با فاسد را سرلوحه برنامه جنبش دانشجویی دانست و افزود:‌به فرموده رهبر معظم انقلاب که فرمودند بنده امیدم به گروه‌های خودجوش فرهنگی است.

این مسئول دانشجویی در پایان با ابراز امیدواری از قوه قضائیه خواست تا علاوه بر محاکمه اختلاس گران و نجومی بگیران، هر مسئولی که باعث هدر رفت منابع ملی میشودهم مجرم شناخته شده و محاکمه شود.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها