فرمانده سپاه ناحیه سنندج گفت:380 برنامه مختلف آموزشی و فرهنگی در هفته بسیج در 27 عنوان در شهرستان سنندج اجرا شد.
کد خبر: ۹۱۹۵۴۹۸
|
۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  حسن عسکری پیش از ظهر امروز در اولین جشنواره سراسری اسوه تجلیلی از پایگاه‌های مقاومت بسیج برتر مسجدمحور استان کردستان که در مسجد کافیه خانم سنندج برگزار شد اظهار داشت: 380 برنامه مختلف آموزشی و فرهنگی در هفته بسیج در شهرستان سنندج اجرا شد که 13 برنامه آن به صورت برنامه شاخص استانی بود.

عسکری خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری جشنواره اسوه ارتقاء سطح پایگاه‌های بسیج از طریق ارتباط با مساجد و ایجاد انگیزه در بین جوانان است.

وی افزود: این برنامه‌ها درکارگاه‌های آموزشی مبارزه با اعتیاد، طلاق، ترویج فرهنگ اسلامی ایرانی، گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اعزام گرو‌ه‌های جهادی به مناطق محروم و ...در سطح شهرستان برگزار شد.


فعالیت 2 هزار پایگاه بسیج در کردستان

فرمانده سپاه ناحیه سنندج تصریح کرد: در حال حاضر قریب به 2 هزار پایگاه بسیج در استان فعال هستند که در هر شهرستان 3 پایگاه به عنوان پایگاه برتر مشخص شدند.

وی افزود: 3 پایگاه برتر استانی خواهران و برادران شهرستان سقز و برداران شهزستان سنندج به عنوان پایگاه‌های برتر استانی شناسایی شدند.

عسکری خاطرنشان کرد: 2پایگاه خواهران سنندج و برادران دیواندره نیز بر ای کسب عنوان بهترین پایگاه‌های کشور که دی‌ماه برگزار می‌شود فرستاده شدند.

ماموستان جهانبخش رحیمی امام‌جمعه مسجد کافیه خانم نیز اظهار داشت: بزرگترین دانشگاه معنوی برای بشریت مسجد است.

وی تصریح کرد: بسیج نشانه شهامت و بلاغت است و اینکه با کفر مبارزه می‌کند از نظر اسلام امری بسیار مهم و پسندیده است .
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات