نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، گفت: دعوا و اختلاف در هرجای کشور سمی مهلک به شمار می آید.
کد خبر: ۹۱۹۵۵۰۴
|
۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۹
به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، آیت الله مصطفی محامی نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان در دیدار با رئیس خانه احزاب کشور که در زاهدان انجام شد، افزود: دعوا و اختلاف در هر نقطه از کشور سم مهلک است و باید از بروز آن‌ها جلوگیری کرد.

وی با اشاره به این مطلب که باید اتحاد، انسجام و هماهنگی در بین احزاب افزایش یابد، افزود: در خانه احزاب باید از یک جانبه نگری، جلوگیری شود و همه به فکر خدمت به کشور باشند.

امام جمعه زاهدان، تصریح کرد: موضوع مهم در حوزه احزاب و خانه احزاب، جذب حداکثری و دفع حداقلی مورد تاکید است.

وی گفت: در سیستان و بلوچستان ما مشکلات عدیده‌ای داریم از نیازمندی و محرومیت‌ها تا اختلافات حزبی و مدیریتی و ... که باید با اتحاد و انسجام برای رفع این مشکلات قدم برداشته شود.

هجدهمین خانه احزاب کشور در سیستان و بلوچستان افتتاح شد

رئیس خانه احزاب کشور، گفت: هجدهمین خانه احزاب کشور در سیستان و بلوچستان افتتاح شد.

عبدالحسین روح الامین، رئیس خانه احزاب کشور در این دیدار که در محل بیت نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان برگزار شد، اظهار داشت: هجدهمین خانه احزاب کشور در سیستان و بلوچستان افتتاح شد، این خانه در دوره‌ای که بنده ریاست آن را بر عهده گرفته ام، اولین خانه احزاب است و در دوره‌های گذشته خانه احزاب، نیز در هفده استان این خانه راه اندازی و فعال شده و در مابقی استان‌ها نیز به ترتیب این خانه راه اندازی و به بهره برداری خواهد رسید.

وی خاطر نشان کرد: در کشور، ۱۰۰ حزب مجوز دار رسمی داریم که دارای پروانه فعالیت می‌باشند، از این تعداد ۳۰ حزب اصولگرا و مابقی شامل احزاب اصلاح طلبان و اعتدال گرایان و مستقلان می‌شوند.

وی با اشاره به این مطلب که حزب‌های اعتدالیون و مستقلان گرایش به احزاب اصول گرا دارند، خاطر نشان کرد:در حال حاضر حزب اصول گرایان، حزبی قلیل، ولی تاثیرگذار در خانه احزاب است.

وی با بیان این‌نکته که در حال حاضر بین تمام احزاب موجود در خانه احزاب، وحدت و انسجام خوبی وجود دارد، خاطر نشان کرد: در گذشته چنین وحدت و انسجامی وجود نداشته است.

این‌مقام‌مسئول افزود: خانه احزاب سیستان و بلوچستان به دنبال کمک به استان در بخش‌های مختلف خواهد بود.

وی گفت: خانه احزاب محلی مشترک برای احزاب است تا با اتحاد و انسجام در راستای اهداف نظام گام بردارند.

روح الامین تاکید کرد: حزب و جناح در خانه احزاب معنا ندارد و در این مکان منافع ملی اولویت دارد.

وی خاطر نشان کرد: هم اکنون ۳۶ شعبه از احزاب کل کشور در سیستان و بلوچستان فعال هستند و به فعالیت مشغول می‌باشند.
ارسال نظرات