خبرهای داغ:
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:

ملت ایران از آرمان‌ها و ارزش‌های خود کوتاه نمی‌آیند

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی هرگز از آرمان‌ها و ارزش‌های خود کوتاه نمی‌آیند.
کد خبر: ۹۱۹۵۵۸۲
|
۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۷

حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی‌‌زاده سرایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، با اشاره به اینکه هفته بسیج را پشت ‌سر گذاشته‌ایم، اظهار کرد: منطق و راه بسیجی جز ایستادگی و مقاومت در مقابل دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیست.

وی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی حتی فکر این را هم نمی کردند که انقلاب اسلامی نخستین چلله خود را ببیند و به چلله دوم خود قدم بگذارد ولی اراده خداوند متعال غیر از این بود.

این مسوول با بیان اینکه با عنایت خداوند و با تکیه بر ولایت و حفظ روحیه بسیجی توانسته‌ایم که دشمنان خود را نه تنها از کشور بلکه از منطقه هم عقب برانیم، گفت: این اقتدار کشورمان را مدیون خون شهدا و ایثار آنها هستیم.

 وی با بیان اینکه راهپیمایی حمایت از اقتدار و امنیت در چند روز اخیر به خوبی در آذربایجان غربی برگزار شد، افزود: استان ما در این زمینه خوش درخشید که باید از مردم فهیم و بابصیرت قدردانی کرد.

 مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی دلیل دشمنی آمریکا و اذناب آن با ایران اسلامی را کوتاه نیامدن ملت ایران اسلامی از ارزش‌ها و آرمان‌ها دانست و اظهار کرد: بنابراین استکبار همواره با کشور ما دشمنی خواهد کرد.

 انتهای پیام

ارسال نظرات