رزمایش نظامی الی بیت المقدس اعضای بسیج و نیروی سپاه پاسدران انقلاب اسلامی عصر روز جمعه درمنطقه عمومی مرنیدز شهرستان بجستان پایان یافت.
کد خبر: ۹۱۹۵۵۸۴
|
۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بجستان در شرح رزمایش گفت: این رزمایش از روز ۵ شنبه به مدت ۳۶ ساعت در تاریخ‌های ۷ و ۸ آذر ماه ۹۸ در منطقه عمومی شهرمرندیز با عنوان سردار محمود کاوه حوزه قمر بنی هاشم (ع) شهر یونسی برگزار شد.

سرهنگ پاسدار علیرضا جنیدی افزود: در این رزمایش دو روزه، بسیجیان و سپاهیان توان نظامی و دفاعی خود را در برابر دشمن فرضی به نمایش گذاشتند.

جنیدی گفت: اجرای عملیات‌های کمین و انفجارات، ساعت‌ها پیاده روی شبانه در کویر و کوهستان و حضور در میدان تیر از مهمترین برنامه‌های این رزمایش دو روزه بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بجستان افزود: برگزاری کلاس‌های آموزشی سلاح شناسی، مهارت تیراندازی و شلیک باسلاح‌های تخصصی و کلاش، امداد و نجات، جهت یابی و تخمین مسافت از دیگر برنامه‌های رزمایش الی بیت المقدس بود.

جنیدی گفت: بارزترین پیوست فرهنگی این رزمایش اجرای برنامه یادواره بزرگ شهدا در محل رزمایش و اجرای نماز‌های جماعت و ادعیه و کلیپ‌های سیاسی می‌باشد

فرمانده سپاه بجستان گفت: از جمله نقاط قوت وبرجسته این رزمایش استقرار در محل چادر‌های نصب شده با توجه به برودت هوا می‌باشد
ارسال نظرات
پر بیننده ها