نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در مراسم گرامیداشت شهدای امنیت:
مراسم گرامیداشت شهیدان مرتضی ابراهیمی، مصطفی رضایی و مجید شیخی از شهدای امنیت و مدافع وطن با حضور مسئولان لشکری و کشوری در حسینیه حضرت فاطمه الزهرا(س) ستاد فرماندهی سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۹۵۶۰۰
|
۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۷

حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاج صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در این مراسم با اشاره به آیات قرآن، اظهار داشت: خداوند در توصیف جوانان بسیجی، پاسداران سنگرنشین انقلاب و مومنین   می‌فرماید «اگر بعضی از شما در برابر شبهات و فتنه‌گری‌ها دچار تردید شوید و از دین خدا برگردید،   قومی را خواهم آورد که بزرگ‌ترین ویژگی‌شان این است که عاشق و دلباخته خدا هستند.

حاج صادقی، خدامحوری، خداباوری و خدا دوستی را از ویژگی  های شهدا دانست و گفت: عشق به خدا و مطیع ولایت بودن از دیگر ویژگی های شهداست.  

 نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، تواضع نسبت به مردم را از دیگر خصایص شهدا عنوان کرد و گفت: شهید ابراهیمی نیز نسبت به نیروهایش متواضع و فروتن بود.  

وی منطق انقلاب اسلامی و بسیجیان را دفاع از مردم دانست و اظهار داشت: در فتنه اخیر دشمنان قصد سوء استفاده از بی‌تدبیری برخی از مسئولان را داشتند، اما حافظان امنیت مانع فرصت طلبی استکبار شدند. بسیجیان دفاع از مردم را تکلیف خود می‌دانند؛ در برابر کفار بسیار سخت و مقاوم هستند. در برابر دشمن محکم ایستادند و کوتاه نیامدند. بسیجیان و شهدای مدافع امنیت وطن شاگردان مکتب امام حسین(ع) هستند که فرمود: «سر و دست خود را می‌دهم اما دین نمی‌دهم.»

  حاج صادقی تصریح کرد: بر پرچم شهدای ما یک جمله «انی اُحامی ابدا عن دینی» نقش بسته است.  

 وی در تبیین جایگاه رفیع شهادت، خاطرنشان کرد: در فرهنگ دینی ما برای شهادت افراد تسلیت نمی گوییم؛ وی ادامه داد:  پیامبر اکرم(ص) خطاب به حضرت علی(ع) فرمودند: تصور شما از شهدات چیست؟ امیرالمومنینعلی (ع) فرمود: برایم مهم است که «زمانی که شمشیر به فرق سرم اصابت می‌کند، آیا دین دارم یا نه»

 

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به برنامه ها و توطئه های دشمنان برای انتخابات پیش رو، اظهار داشت: دشمنان به این نتیجه رسیده‌اند که هیچ قدرتی توانایی نابودی انقلاب اسلامی را ندارد مگر خود مردم؛  

  حجت الاسلام حاج صادقی با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی اعلام انزجار از اشوبگران و اغتشاشات اخیر گفت: مردم بصیر کشورمان فتنه را به خوبی درک کردند. دل مردم ما از تبعیض‌ها، بی صداقتی‌ها، بی‌تدبیری‌ و عملکرد برخی از مدیران خون است و آماده فریاد بودند اما وقتی به دسیسه های دشمنان پی بردند، در راستای مصلحت کشور سکوت کردند وهر چه فریاد داشتند بر سر دشمنان خالی کردند.

در پایان این مراسم با حضور خانواده شهید پاسدارمرتضی ابراهیمی، شهید بسیجی مهندس مصطفی رضایی و بسیجی شهید مجید شیخی، سردار رحیمی فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ، سردار حسن‌زاده فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع)، معاون استاندار تهران و فرماندار شهرستان ری و جمعی از مسئولان، بسیجیان و فرماندهان، شهید گمنام دفاع مقدس که مهمان ویژه این مراسم بود تشییع شد.

 

 

ارسال نظرات