اخوان بهابادی با بیان اینکه انتخابات مجلس یازدهم، جشن چهل سالگی انتخابات مجلس و اولین انتخابات در گام دوم انقلاب اسلامی است که از اهمیت ویژه ای برخوردار می‌باشد افزود : انتخابات شاخص مردم سالاری دینی و عَلم مردمی بودن نظام است.
کد خبر: ۹۱۹۵۶۳۱
|
۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد:حجت الاسلام محمد علی اخوان بهابادی درخطبه های این هفته نماز جمعه بهاباد به دیدار جمعی از فرماندهان و بسیجیان با رهبر معظم اسلامی اشاره کرد که ایشان در این دیدار ضمن قدردانی از مردم فرمودند «اصرار دارم مردم بدانند تکریم و تعظیم خود را به‌دلیل حرکت باشکوه و حضور در خیابان‌ها که رقم زدند و ملت ایران یک بار دیگر نشان دادند قدرتمند و با عظمت هستند و ملت باید توجه به این قدرت و عظمت داشته باشد».
رئیس حوزه علمیه بهاباد با تبریک پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام راحل و با بیان اینکه هیچ چیز بسیج وارداتی نیست افزود : بسیج قدرت واقتدارخودش را در 8 سال جنگ تحمیلی نشان داد و به رخ جهانیان کشید.
امام جمعه موقت بهاباد با بیان اینکه ما امروزه تهدید های زیادی داریم که بسیج باید این تهدید ها را به فرصت تبدیل کند افزود : حضور بسیج در همه محله ها و میدانهای سخت از ضروریات نیروی بسیج است که باید از این فرصت استفاده کرد .
وی اذعان کرد : بسیج پدیده بی‌نظیری بوده که متکی به انقلاب و اسلام است و بسیج بزرگترین شبکه فرهنگی، اجتماعی و نظامی در دنیا است و بسیج باید در تمام زمینه‌های دفاع سخت و نیمه‌سخت و نرم خود را آماده کند و همه راهبردها و تاکتیک های لازم به‌کار گیرد.
خطیب موقت جمعه بهاباد به دهم آذر آغاز ثبت نام کاندیدای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت : ثبت نام از کاندیدای مجلس از دهم آذر شروع و 7 روز به طول می انجامد که ثبت نام از کاندیدادر 208 حوزه انتخابیه کشور انجام می شود.
اخوان بهابادی بابیان اینکه انتخابات چهاررکن اصلی دارد گفت : دقت و حساسیت داوطلبان نمایندگی برای ورود در این عرصه خطیر، قانون گرایی و عمل به مُرّ قانون توسط عوامل اجرایی و نظارت، به ویژه شورای محترم نگهبان؛ می‌تواند انتخاباتی نمونه و مجلس تراز انقلاب اسلامی را رقم بزند. این انتخابات و مجلس، در حکم سنگ بنای انتخابات آینده و مجالس آینده در چله دوم انقلاب اسلامی و حتی تاثیرگذار در انتخابات ریاست جمهوری و دیگر انتخابات است.
وی با بیان اینکه شورای نگهبان تضمین کننده سلامت انتخابات است افزود : شورای نگهبان با حفظ سلامت انتخابات از آرای مردم نگهداری می کند .
اخوان بهاباد ی بابیان اینکه انتخابات مجلس یازدهم، جشن چهل سالگی انتخابات مجلس و اولین انتخابات در گام دوم انقلاب اسلامی است که از اهمیت ویژه ای برخوردار می‌باشد افزود : انتخابات شاخص مردم سالاری دینی و عَلم مردمی بودن نظام است.
امام جمعه موقت بهاباد به اغتشاشات و آشوب های اخیر که بابت گرانی بنزین انجام شد وبا اشاره به اینکه انواع تحریم‌ها، جنگ‌ها، فتنه‌ها و بحران‌ها در کشور به‌دست ولایت‌فقیه خنثی شده است بیان کرد: نه تنها کشور حفظ شده بلکه به یک کشوری تبدیل شدیم که روزبه‌روز در عرصه‌های مختلف موفقیت کسب می‌کنیم.
وی افزود: دشمن طراحی کرده بود که این کارها در زمستان انجام شود اما ماجرای بنزین بهانه‌ای بود که اوج کینه خودش را نشان دهد. خطای محاسباتی دشمن احمق رونمایی شد و از شگفت‌های امت و امامت رونمایی شد. حکمت، درایت، آینده‌نگری، قاطعیت، فداکاری و جوانمردی را همه عالم از رهبری مشاهده کردند و در 5 دقیقه صحبت‌شان در درس خارج فقه از ساختارهای قانونی و شیرازه تصمیمات بزرگ صیانت کردند و از امنیت ملی با کمال عزت و صلابت صیانت شد..
اخوان تصریح کرد : در این ماجرا از ملت عزیز ما هم در برابر جهان رونمایی شد. بصیرت و هوشمندی و شجاعت ملت ایران را شاهد بودیم که در اولین فرصت با اشاره رهبری صف خود را با سرعت زیاد از اشرارا جدا کردند و اثبات کردند هرگاه پای استقلال و عزت در میان است آن را خط قرمز خود می‌دانند. همایش‌های خودجوش و متنوع اعلام بیعت مجدد با رهبری بود که باید در برابر چنین ملتی تعظیم کرد و مسئولان باید خاضعانه به این ملت خدمت کنند.
اما م جمعه موقت بهاباددرادامه به خدمت مسئولان به مردم اشاره کرد وو گفت : وظیفه و مسئولیت بزرگ کارگزاران نظام اسلامی خدمت بی منت به مردم است و هیچ عبادتی بالاتر از خدمت به مردم نیست .

انتهای پیام /د
ارسال نظرات